loading...
فوتبال ورزش3
جذب مدیر فوری به بخش انجمن سایت ...

توجه توجه توجه توجه توجه



با سلام به چند نفر مدیر نیازمندیم


جهت کار در سایت هرچه زود تر


با ما تماس بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خرید شارژ با قرعه کشی روزانه با 50% تخفیف به مناسبت پیروزی انقلاب 0 35 admin
تراکتور‌سازي مقابل الجيش قطر قرمز مي‌پوشد 0 118 admin
فقث 0 103 mahmad
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 3 448 hasan
جدول پخش مسابقات از tv از تاریخ 29 به بعد>>>>>>> 1 338 sadegh1390
باشگاه رئال مادرید 1 447 admin
مدیریت محترم باشگاه تراکتور سازی تبریز 0 187 siamak
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 0 128 admin
سردار جعفری استعفا داد 0 211 admin
بررسي بازي‌هاي مرحله يک‌هشتم جام‌حذفي 0 157 admin
اعلام برنامه هفته بيست ويکم تابيست وسوم ليگ 0 155 admin
اعلام برنامه مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي 0 203 admin
مجيدي پس از 81 روز به استقلال بازگشت 0 173 admin
جدول پخش زنده از شبکه 3 0 977 admin
ذوب آهن و گهردورود هم صعود کردند 0 115 admin
پيروزي پرگل استقلال برابر سايپاي 10نفره 0 172 admin
صعود داماش و نفت آبادان و حذف پيکان 0 97 admin
نتايج هفته سيزدهم ليگ برتر فوتسال 0 105 admin
جلسه رويانيان و ژوزه برگزار شد 0 133 admin
ميلان 3 – رجينا صفر: ميلان به يوونتوس رسيد 0 123 admin
مسابقه پیش بینی فوتبال استقلال-آلومینیوم 1 695 admin
ثبت نام براي مديريت بخش هاي انجمن 0 82 admin
AAS بازدید : 90 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال استقلال با شکست راه آهن به رده نهم جدول رسيد.


 ديدار دو تيم راه‌آهن و استقلال از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد و با نتيجه 2 بر صفر به سود استقلال خاتمه يافت.



آرش برهاني در دقيقه 9 و ميثم بائو در دقيقه 82 براي استقلال گلزني کردند. با اين پيروزي استقلال 12 امتيازي شد و به رده نهم جدول رسيد آن هم در شرايطي که يک بازي عقب افتاده برابر پيکان دارد. آبي‌ها در صورت پيروزي برابر پيکان (که هنوز زمان آن اعلام نشده) مي‌توانند صدرنشين شوند. راه آهن نيز 12 امتيازي باقي ماند و به دليل تفاضل گل کمتر به رده دهم سقوط کرد.

بهادر عبدي در دقيقه 36 يک پنالتي را از دست داد و مهدي رحمتي ضربه او را مهار کرد.

عليرضا فغاني داور مسابقه به فريدون زندي از استقلال و محمد رضا ماماني از راه آهن کارت زرد نشان داد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، امير حسين صادقي، ميثم حسيني، پژمان منتظري، جواد نکونام، ساموئل( از دقيقه 58 فريدون زندي)، رودريگو توزي( از دقيقه 65 امين منوچهري)، آرش برهاني، جانواريو و علي حمودي( از دقيقه 75 ميثم بائو)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب راه آهن:

فرشيد کريمي، پيروز قرباني، ابراهيم کريمي، حامد نور محمدي، مهدي زارعي، حسين پاشايي( از دقيقه 61 مجتبي شيري)، مهرداد کفشگري( از دقيقه 78 محمدرضا ماماني)، فرزاد آشوبي، حسين کعبي( از دقيقه 46 بهشاد ياورزاده)، بهادر عبدي و عليرضا عباسفرد

سرمربي: علي دايي

نتايج ساير ديدارهاي اين هفته به شرح زير است؛

پيکان  2  -  1  آلومينيوم هرمزگان

مس کرمان 2 -  2  سايپا

نفت آبادان  1 - 1 سپاهان

ذوب آهن  2 -   1  فولاد خوزستان

فجرسپاسي  6 - 1 داماش

صباي قم  1  -  0  گهر دورود

ملوان  1-  1 تراکتورسازي

 آخرين ديدار هفته هشتم از ساعت 19:45 فردا بين دو تيم پرسپوليس و نفت تهران برگزار مي‌شود.



AAS بازدید : 90 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

 


رئال مادريد دومين شکست فصل را تجربه کرد. فاصله اين تيم با بارسلوناي صدرنشين به هشت امتياز رسيده، آن هم در شرايطي که تنها هفته چهارم را سپري کرده‌ايم.


مصائب رئال مادريد ادامه دارد. آنها اين بار در ورزشگاه رامون سانچس پيسخوان به سويا باختند.



روخي‌بلانکوس از اکتبر 2009 مقابل مادريد پيروز نشده بودند اما در اين ديدار به برد رسيدند و اميد ژوزه مورينيو به اين که پيراهن‌هاي سبزرنگ رئال براي آنها خوش‌يمن باشد به جايي نرسيد.



بازي با سرعت بسيار بالايي آغاز شد و سويا دست به حمله زد. روي دفع ناقص ايکر کاسياس نزديک بود آلوارو نگردو گل‌زني کند اما خود کاسياس توپ را به بيرون زد. کرنر حاصل را ايوان راکيتيچ ارسال کرد و پيوتر تروخوفسکي از سد يارگيري ضعيف آنخل دي‌ماريا گريخت و از پشت شش قدم با ضربه‌اي محکم و دقيق توپ را به سقف دروازه مادريد کوبيد تا تيمش را در همان دقيقه 2 پيش بيندازد.



اندکي بعد چيزي نمانده بود رئال ده‌نفره شود. گونسالو ايگواين ضربه‌اي ايستگاهي براي تيمش گرفت اما سپس با حرکتي خشن فرناندو ناوارو، مدافع سابق بارسلونا را زد و شانس آورد که اخراج نشد.



رئال در ادامه نيمه موقعيت‌هايي داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. ژوزه مورينيو در نيمه دوم دي‌ماريا و مسعود اوزيل ناکارآمد را بيرون آورد و لوکا مودريچ و کريم بنزما را جانشين آنها کرد. مودريچ در دقيقه 52 مي‌توانست بازي را مساوي کند اما ضربه تماشايي او از راه دور را آندرس پالوپ دفع کرد و توپ به تير دروازه خورد.



رئال در دقيقه 60 مي‌توانست به گل برسد. روي يک ضربه ايستگاهي توپ با خروج اشتباه پالوپ به بنزما در لبه خط رسيد و سانتر او را سرخيو راموس در فاصله چند سانتي‌متري دروازه نتوانست با سر به گل تبديل کند. قبل از ضربه سر راموس، رونالدو با بوتيا درگير شد و به زمين افتاد. صحنه بسيار مشکوک به پنالتي بود اما شايد واکنش اغراق‌شده رونالدو بود که مانع شد داور اعلام پنالتي کند.



مادريد به حملات خود ادامه داد و سويا هم در ضدحملات خطرناک بود، هرچند که بازيکنان آنها قدر بازي عالي خسوس ناباس، و پاس‌هاي عالي او در ضدحملات را نمي‌دانستند.



رونالدو در دقيقه 80 مي‌توانست گل بزند. او داشت با پالوپ تک به تک مي‌شد و پشت محوطه جريمه بود که صحنه‌اي مشکوک به خطا اتفاق افتاد، اما تصوير آهسته نشان مي‌داد که فرناندو ناوارو با تکلي فوق‌العاده توپ را زده و توپ پس از برخورد به پاي رونالدو به پالوپ رسيده. سپس روي موقعيتي ديگر په‌په تلاش کرد پنالتي بگيرد اما نمايش او ظرافت لازم را نداشت!



رئال در دقيقه 94 آخرين فرصت خود را يافت. روي رونالدو خطا شد و او در حالي که دستش روي زمين کشيده شده و زخم شده بود، با ساعدي خونين پشت توپ ايستاد و آن را به بالاي دروازه زد. شگفت‌انگيز بود که داور اعتنايي به خون‌ريزي زياد دست او نکرد.



سويا با اين برد موقتا به رده سوم جدول صعود کرد. رئال مادريد هم در رده دوازدهم است و هشت امتياز کمتر از بارسلوناي صدرنشين دارد. البته هر دو تيم ممکن است پس از ديدارهاي يک‌شنبه در جدول پايين‌تر بروند.



AAS بازدید : 92 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

 


تيم فوتبال بارسلونا در زمين ختافه به پيروزي پرگل دست يافت.


  تيم بارسلونا در چارچوب هفته چهارم لاليگا در خانه ختافه به ميدان رفت و به برتري 4 بر يک رسيد.

ليونل مسي در دقايق 74(پنالتي) و 78، آدريانو در دقيقه 32 و داويد ويا در دقيقه 90 گل‌هاي بارسا را به ثمر رساندند و ماسکرانو در دقيقه 80 به اشتباه دروازه خودي را باز کرد تا تک گل ختافه رقم بخورد. بارسلونا با اين پيروزي 12 امتيازي شد و موقعيت خود را در صدر جدول تثبيت کرد.

در ديگر ديدارهاي شنبه شب، والنسيا 2 بر يک از سد سلتاويگو گذشت و مالاگا 3 بر يک لوانته را شکست داد.



AAS بازدید : 80 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (1)

هافبک استقلال گفت: بازي کردن من مهم نيست و مهم اين است که مفيد باشم.


 ميثم بائو پس از پيروزي دو بر صفر استقلال برابر راه‌آهن گفت: راه‌‌آهن تيم بسيار خوبي است، آنها در کورس قهرماني بودند، ما هم با اين 3 امتياز به کورس قهرماني برگشتيم و با يک بازي کمتر شرايط خوبي داريم و اگر در ديدار عقب‌افتاده‌‌مان به پيروزي برسيم مي‌توانيم به صدر جدول صعود کنيم.

وي در مورد اينکه فرصت کمي در ميدان پيدا کرده اما هر وقت که در زمين حضور يافته توانسته مؤثر عمل کند، اظهار داشت: از اين مسئله خيلي خوشحال هستم. بازي کردن من مهم نيست، مهم اين است که مفيد باشم. اگر بازيکن 5 دقيقه بازي کند و بتواند به تيم کمک کند، خوب است. اينقدر بازي در پيش داريم که بتوانيم در ادامه بازي کنيم.

بائو در پاسخ به اين سؤال که آيا رحمتي به او نگفته که مصاحبه نکند و آيا مشکلي براي او ايجاد نمي‌شود گفت: من از اين موضوع بي‌خبرم و با کسي مشکلي ندارم. همه عزيز ما هستند، مهدي رحمتي هم عزيز ما است اما من مطيع باشگاه هستم و اگر باشگاه بگويد صحبت نکنم مصاحبه انجام نمي‌دهم. ما همه با هم رفيق هستيم و اين جوّ خوبي نيست که ايجاد شده است، تيم ملي بايد به جام جهاني برود و اگر اين اتفاق نيفتد هم خبرنگار و هم فوتباليست ضرر مي‌کند. بايد همه با هم آشتي کنند.

بائو در پاسخ به اين سؤال که آيا خبرنگاران مقصر اين اتفاق هستند، گفت:‌خبرنگاران مقصر نيستند بايد شخصي پيدا شود که با پا در مياني اين مشکل را حل کند و بين خبرنگاران و فوتباليست‌ها رابطه‌اي را که بايد وجود داشته باشد را ايجاد کند.
AAS بازدید : 82 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

هافبک راه‌آهن اعتقاد دارد اين تيم در ديدار با استقلال به حقش نرسيده است.


 فرزاد آشوبي پس از شکست 2 بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و خيلي پر تلاش بوديم اما عليرغم اين تلاش‌ها نتيجه خوبي نگرفتيم و به حق‌مان نرسيديم.

وي افزود: به استقلال تبريک مي‌گويم که اين پيروزي را بدست آورد و ما هم تلاش مي‌کنيم در آينده نتايج خوبي بگيريم.

آشوبي در خصوص صحنه‌اي که منجر به پنالتي و شکستن سرش شد، گفت: اصلا چيزي متوجه نشدم چون مي‌خواستم ضربه سر بزنم اما حالا هم مشکل خاصي نيست و همه چيز تمام شده است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: تيم خوبي هستيم و با اين شکست اتفاقي نيفتاده و مشکلي نخواهيم داشت.



AAS بازدید : 99 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

هافبک راه‌آهن گفت: استقلالي‌ها از موقعيت‌هايشان بهتر استفاده کردند و 3 امتياز بازي را گرفتند.


 بهشاد ياورزاده هافبک راه‌آهن که در نيمه دوم به زمين بازي آمده بود در خصوص شکست تيمش مقابل استقلال گفت: بازي خوبي را انجام داديم و موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما استقلالي‌ها از موقعيت‌هايشان بهتر استفاده کردند و 3 امتياز بازي را گرفتند.

وي گفت: فوتبال همين است و يک روز ما موقعيت‌هايمان به گل تبديل مي‌شود و روزي برعکس که امروز شرايط به نفع استقلال شد.



AAS بازدید : 74 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 


سرمربي استقلال، اين تيم را کانديداي اول قهرماني در ليگ برتر دانست.


 امير قلعه‌نويي پس از پيروزي 2 بر صفر برابر راه‌آهن در نشست خبري گفت: خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم بعد از دو سه مساوي امتياز خوبي بگيريم و دوباره به جدول برگرديم. راه‌آهني که امروز ديدم بهترين راه‌آهن چند سال گذشته است که در دفاع و حمله خوب کار مي‌کند.

وي گفت: بازي را خوب شروع کرديم و موقعيت‌هاي خوبي داشتيم. علاوه بر ايراد تاکتيکي که داريم و بايد برطرف شود بايد روح بزرگي در تيم ما دميده شود و پس از زدن يک گل سراغ گل‌هاي ديگر برويم. البته پنالتي باعث شد از نظر روحي کمي افت کنيم که بهتر است کارشناسان در مورد آن نظر بدهند. راه‌آهن در دقايقي مسلط بود اما بعد از تغييراتي که داديم توانستيم گل دوم را هم بزنيم. از نظر وضعيت در جدول خوب شديم اما هنوز با استقلال مدنظر من فاصله داريم.

قلعه‌نويي در مورد وضعيت علي حمودي گفت: اين بازيکن گرفتگي عضله پيدا کرده است. او در نيمه اول خوب بازي کرد و فشار زيادي به او آمد اما يک بازيکن بايد در طول 90 دقيقه آماده باشد.

سرمربي استقلال در مورد جذب اسپانسر گفت: فتح‌الله‌زاده قول داده تا پنج‌شنبه بخشي از پول‌هاي بازيکنان را پرداخت کند و دغدغه فکري بازيکنان از نظر مسائل مالي رفع شود. فتح‌الله‌زاده به رختکن تيم ما آمد و در اين شرايط از نظر رواني به ما کمک کرد. ما دو سه مساوي داشتيم و صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده باعث شد بازيکنان بازي خوبي را انجام دهند و پيروز شويم.

سرمربي پيشين تيم ملي در مورد اينکه اگر به او پيشنهاد سرمربيگري تيم ملي را بدهند قبول مي‌کند يا نه، گفت: خواهش مي‌کنم به اين مسئله ورود نکنيد. با من هم در اين مورد صحبت نشده، تيم ملي نياز به آرامش دارد. اگر قرار است انتقاد کنيم فضاي انتقاد خيلي مهم است. بازي با کره جنوبي براي ما حياتي است و اگر در اين بازي پيروز شويم به جدول برمي‌گرديم. اگر تيم ملي نتيجه نگيرد همه فوتبال ضرر مي‌کند. بنابراين همه بايد به تيم ملي کمک کنيم. هرچند زماني که من سرمربي تيم ملي بودم همه به ما حمله مي‌کردند اما اميدوارم اين اتفاق براي کي‌روش نيفتد.

سرمربي استقلال در مورد اينکه گفته بود اين تيم بوي قهرماني مي‌دهد و آيا هنوز هم قول قهرماني مي‌دهد يا نه گفت: آن موقع هم احساسي حرف نزدم. وقتي تيم ملي ايران باخت همه مقصريم و قلعه‌نويي هم به سهم خود مقصر است اما استقلال روند رو به رشدي دارد و ما پتانسيل خوبي داريم. فوتبال با آدم حرف مي‌زند. استقلال نسبت به بازي‌هاي گذشته بهتر شده و ما کانديداي اول قهرماني هستيم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه استقلال در 15 دقيقه پاياني خوب بود و آيا اين اتفاق به دليل تعويض‌هاي او بود يا وضعيت راه‌آهن گفت: نبايد نمودار حرکتي ما فراز و نشيب داشته باشد. وقتي ديدم نظم تاکتيکي در خط هافبک وجود ندارد تغييراتي داديم و خوب بازي کرديم اما نبايد فراز و نشيب داشته باشيم.

وي در مورد اينکه رحمتي در خروج‌ها مشکل دارد و با ترس خروج مي‌کند، گفت: من اعتقاد دارم اينچنين نبوده است. او يکي دو خروج خوب داشت. زماني هم که مهاجمان و مدافعان با هم مي‌پرند لازم نيست دروازه‌بان از دروازه‌ خارج شود. رحمتي در اين بازي با تجربه و پخته عمل کرد اما من به نظر شما احترام مي‌گذارم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه از نظر فني از اين بازي راضي بوديد يا نه گفت: خيلي خوب بازي کرديم. 8 موقعيت گلزني داشتيم و اين يعني اينکه خوب بوديم. راه‌آهن هم 4 موقعيت گلزني داشت. ايمان عالمي بالا نشسته و بازي را آناليز مي‌کند و اعتقاد دارد آن پنالتي نبود و اگر آن را حساب نکنيم راه‌آهن 3 موقعيت گل داشت. در يک موقعيت هم آرش برهاني در موقعيت تک به تک قرار گرفت که داور آفسايد اعلام کرد. راه‌آهن تيم خوب و بزرگي است و به عقيده من بهترين راه‌آهن چند سال گذشته است. من خودم در راه‌آهن بازي کرده‌ام.



AAS بازدید : 92 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم ملوان انزلي گفت: در صورتي که 10 نفره نمي‌شديم مي‌توانستيم 3 امتياز بازي با تراکتورسازي را بگيريم.


فرهاد پورغلامي پس از تساوي خانگي يک بر يک برابر تراکتورسازي تبريز در جمع خبرنگاران گفت: در نيمه اول بهتر از تراکتورسازي بازي کرديم. در طول بازي هم به هافبک‌ها تأکيد کردم که توپ‌هاي سوم را جمع کنند اما در شروع نيمه دوم هافبک‌هاي حريف زودتر به توپ ضربه زدند و گل خورديم.

وي افزود: 10 نفره شدن ملوان کار ما را سخت کرد. برخي از بازيکنان ما تمرکز و آرامش لازم را نداشتند. مي‌توانستيم پيروز شويم و اگر 10 نفره نمي‌شديم 3 امتياز را مي‌گرفتيم. تراکتورسازي تيم خوبي است و در اين بازي زحمت زيادي کشيد.

سرمربي ملوان در مورد تعطيلي 15 روزه ليگ گفت: در تعطيلات 2 بازيکن ما در اردوي تيم ملي بزرگسال و 3 بازيکن‌ در اردوي زير 23 سال بودند و 5 بازيکن خود را در اختيار نداشتيم و وضعيت ما مطلوب نبود.
AAS بازدید : 82 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 


سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: نتيجه بازي با ملوان عادلانه بود.


 توني اوليويرا پس از تساوي يک بر يک برابر ملوان گفت: ملوان روي ضد حملات و اشتباهات ما کار کرد و گل آنها نيز در زماني به دست آمد که در حمله بوديم و توپ را در پشت 18 قدم آنها از دست داديم و گل خورديم.

وي ادامه داد: در اين بازي موقعيت گل زيادي ايجاد نشد و مساوي با ملوان نتيجه عادلانه‌اي بود. به اندازه کافي باهوش نبوديم و در دقايق پاياني از برتري عددي خود در زمين و 10 نفره شدن حريف استفاده نکرديم.

سرمربي تراکتورسازي با اشاره به رفتار هواداران دو تيم که يکديگر را تشويق کردند، گفت: بايد بگويم هواداران دو تيم رفتار بسيار زيبايي داشتند و رفتار آنها در طول بازي خوب بود.



تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
سلام کابران گرامی به وبلاگ ورزش 3 خوش آمدید tel: aliakbar_sadegi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 177
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 667
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 720
  • بازدید ماه : 712
  • بازدید سال : 9,516
  • بازدید کلی : 216,644
  • کدهای اختصاصی