loading...
فوتبال ورزش3
جذب مدیر فوری به بخش انجمن سایت ...

توجه توجه توجه توجه توجه



با سلام به چند نفر مدیر نیازمندیم


جهت کار در سایت هرچه زود تر


با ما تماس بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خرید شارژ با قرعه کشی روزانه با 50% تخفیف به مناسبت پیروزی انقلاب 0 35 admin
تراکتور‌سازي مقابل الجيش قطر قرمز مي‌پوشد 0 118 admin
فقث 0 102 mahmad
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 3 448 hasan
جدول پخش مسابقات از tv از تاریخ 29 به بعد>>>>>>> 1 337 sadegh1390
باشگاه رئال مادرید 1 446 admin
مدیریت محترم باشگاه تراکتور سازی تبریز 0 187 siamak
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 0 128 admin
سردار جعفری استعفا داد 0 210 admin
بررسي بازي‌هاي مرحله يک‌هشتم جام‌حذفي 0 157 admin
اعلام برنامه هفته بيست ويکم تابيست وسوم ليگ 0 155 admin
اعلام برنامه مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي 0 202 admin
مجيدي پس از 81 روز به استقلال بازگشت 0 173 admin
جدول پخش زنده از شبکه 3 0 977 admin
ذوب آهن و گهردورود هم صعود کردند 0 115 admin
پيروزي پرگل استقلال برابر سايپاي 10نفره 0 171 admin
صعود داماش و نفت آبادان و حذف پيکان 0 96 admin
نتايج هفته سيزدهم ليگ برتر فوتسال 0 105 admin
جلسه رويانيان و ژوزه برگزار شد 0 132 admin
ميلان 3 – رجينا صفر: ميلان به يوونتوس رسيد 0 123 admin
مسابقه پیش بینی فوتبال استقلال-آلومینیوم 1 694 admin
ثبت نام براي مديريت بخش هاي انجمن 0 81 admin
AAS بازدید : 92 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

 


هفته هشتم ليگ برتر فوتبال ترکيه به پايان رسيد.


  در هفته هشتم ليگ برتر فوتبال ترکيه نتايج زير بدست آمد:

بلديه آخيشار 0 - 0 قازيانتپ اسپور

بشيکتاش 1 - 1 ترابزون اسپور

اسکي شهير 5 - 2 کارابوک اسپور

قاسم پاشا 2 - 2 مرسين

قيصريه 0 - 1 بيوک شهير

در جدول گالاتاسراي با 15 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به آنتاليا در صدر قرار دارد و اردو اسپور با 14 امتياز سوم است.

 

AAS بازدید : 96 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

 


اعضاي باشگاه استقلال از تراکتورسازان شکايت کردند و در اين ميان قرار است دادگاه براي شکايت استقلال تشکيل جلسه دهد.


 به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسئولان در دادگاه قضايي احضاريه را به باشگاه تراکتورسازي ارسال کردند تا نماينده مورد نظر تبريزي ها راهي تهران شده ودر دادگاه حاضر شود. قرار است نماينده استقلال نيز در اين جلسه دادگاه حاضر شود.

 

AAS بازدید : 96 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

مروري بر رقابت هاي هفته دوازدهم ليگ برترفوتبال


هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال با انجام 4 مسابقه در روز جمعه آغاز مي‌شود.


    هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال از روز جمعه با انجام 4 مسابقه آغاز مي‌شود. مسابقات ليگ برتر به دليل بازي ايران و کره جنوبي دو هفته تعطيل بود.


به گزارش فارس، نگاهي به 4 ديدار اول هفته دوازدهم ليگ برتر مي‌اندازيم.


* گهر دورود- فولاد خوزستان؛  يک شکست ديگر براي بلاتکليف‌ترين تيم ليگ؟


گهر دورود بلاتکليف‌ترين تيم ايران است، تيمي که در يازده هفته گذشته چندبار مالکيتش تغيير کرد و حسين هدايتي که برخي او را عابربانک فوتبال ايران مي‌نامند بعد از انصراف يک روزه دوباره مالکيت باشگاه را در اختيار گرفت! هدايتي که به گفته محسني اژه‌اي از سوي قوه قضاييه تحت تعقيب است فعلا در حال خريد تيم‌هاي مختلف است!


با اين شرايط گهر بايد به مصاف فولاد خوزستان برود که در هفته‌هاي اخير ليگ خوب نتيجه گرفته است. فولاد در هفته يازدهم نفت آبادان را سه بر يک شکست داد. پيش بيني برد فولاد خوزستان برابر گهر کار سختي نيست مگر اينکه اتفاقات خاصي رخ دهد.


گهر در هفته يازدهم به دليل حضور سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا بازي نکرد و استراحت داشت و حالا بايد ديد اين تيم پس از تعطيلات پرحاشيه‌اش چگونه تيمي شده است؟


* فجرسپاسي - نفت تهران؛ دوئل مربيان اصفهاني روي چمن مصنوعي


فجرسپاسي در ليگ دوازدهم شگفتي ساز بوده و بازيکنان جوان اين تيم با حضور در رده سوم اين فرضيه را ثابت کردند که نام‌ها فوتبال بازي نمي‌کنند! فجر قوي‌ترين خط حمله ليگ را با 19 گل زده در اختيار دارد و در خانه‌اش شکستي نداشته است.


حريف اين تيم جوان و پرانرژي، نفت تهران است که آن را منصور ابراهيم‌زاده مربي با دانش و بي‌حاشيه ليگ هدايت مي‌کند. نبرد ابراهيم‌زاده و محمود ياوري دو مربي اصفهاني در شيراز ديدني خواهد بود. بزرگترين مشکل شاگردان ابراهيم‌زاده بازي روي زمين چمن مصنوعي است، زميني که تاکنون هيچ تيم غريبه‌اي درآن برنده از ميدان خارج نشده است. تراکتورسازي در ورزشگاه دستغيب شکست خورد و اين هفته نوبت نفت است که توانايي بازيکنانش را بر روي چمن مصنوعي بسنجد.


*صباي قم - سپاهان؛ مرفاوي صدر جدول را تغيير مي‌دهد؟


در تعطيلات ليگ برتر قطعا صمد مرفاوي بازيکنان تيم صبا را شناخته و توانسته افکار تاکتيکي خود را به تيم منتقل کند. ديدار با سپاهان آزمون جدي براي مرفاوي و شاگردانش است تا خود را محک بزنند. صبا اگر بتواند از سپاهان امتياز بگيرد در آن صورت احتمال تغيير صدرنشين ليگ برتر وجود دارد. سپاهان بعد از حذف از ليگ قهرمانان آسيا تغييراتي در کادر فني‌اش داشته و مرزبان مربي و دستيار هميشگي کرانچار از اين تيم کنار گذاشته شده است. بايد ديد شاگردان صمد مرفاوي مي‌توانند تيم سپاهان را در قم شکست دهند يا متوقف کنند يا سپاهان همچنان به صدرنشيني خود ادامه مي‌دهد.


* نفت آبادان - داماش گيلان؛ کاسيميرو ناجي نفت مي‌شود؟


نفت آبادان بعد از اخراج کاستاي پرتغالي سراغ يک مربي پرتغالي ديگر رفت، مربي که برخلاف کاستا در آبادان محبوب است. کاسيميرو که دو فصل پيش کارنامه قابل قبولي در اين تيم داشت از نفت جدا شد و  حالا دوباره در حالي سرمربي نفت شده که اين تيم در رده هجدهم است و اين پرتغالي محبوب بايد آن را نجات بدهد. نفت بايد داماش گيلان را در خانه شکست دهد. حميد درخشان بايد از نفت آبادان امتياز بگيرد وگرنه شرايط تيمش در جدول ليگ به خطر مي‌افتد.


***برنامه کامل هفته دوازدهم ليگ برتر به شرح زير است:


*جمعه 28 مهر


فجرسپاسي - نفت تهران ساعت 15:30 ورزشگاه دستغيب شيراز


صباي قم - سپاهان ساعت 16:50 ورزشگاه يادگار امام قم


گهر - فولاد خوزستان ساعت 15 ورزشگاه تختي تهران


نفت آبادان - داماش گيلان ساعت 18:05 ورزشگاه تختي آبادان


*شنبه 29 مهر


تراکتورسازي - استقلال ساعت 15 ورزشگاه يادگار امام تبريز


ملوان - سايپا ساعت 15:45 ورزشگاه تختي انزلي


پيکان - مس کرمان ساعت 15:45 ورزشگاه تختي تهران


ذوب آهن - آلومينيوم هرمزگان ساعت 15 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان


*يکشنبه 30 مهر


پرسپوليس - راه آهن ساعت 18 ورزشگاه آزادي


 

AAS بازدید : 85 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

 


مربي اسبق تيم ملي فوتبال گفت: با پيروزي مقابل کره جنوبي از بحران بوجود آمده از باخت لبنان خارج شديم.


  نادر فرياد شيران مربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران در گفتگويي اظهار داشت: با پيروزي و کسب سه امتياز مقابل تيم ملي فوتبال کره جنوبي توانستيم از بحران خارج شويم، اين برد به ما کمک کرد تا باخت بد مقابل لبنان کاملا فراموش شود و با کسب امتياز برابر با کره جنوبي دوباره شانس براي صعود به جام جهاني برزيل براي ما بيشتر شود.


 به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي ادامه داد:  بخت ما با باخت قطر زياد شد که ازبکستان در دوحه توانست قطر را شکست بدهد که قطر نتواند 7 امتياز شود، در بازي بعدي مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادي با شکست اين تيم اميدواري خود را براي صعود به جام جهاني بيشتر مي کنيم.


 فرياد شيران تاکيد کرد: کار بزرگ ديگر تيم ملي در بازي با کره جنوبي آشتي مردم با فوتبال بود ملي پوشان در هفته گذشته با نامه خود به تماشاگران فوتبال، خواستار حضور پر شور آنها در ورزشگاه آزادي شدند که اين مسئله باعث شد پيروزي مقابل کره جنوبي نيز حاصل شود.


وي ادامه داد: حمايت مسئولان بلند پايه کشورمان دلگرمي را براي ملي پوشان زياد کرد که با اين پيروزي دلچسب تمام بد اقبالي ها و گرفتاري فوتبالمان از بين رفت و تا حدودي باخت به لبنان فراموش شود.


فرياد شيران در مورد بازي آينده  تيم ملي گفت:  تيم ملي بايد در بازي هاي داخل خانه مقابل ازبکستان و لبنان حداکثر امتيازات را بدست بياورد، با حضور  تماشاگران خودي مي توانيم از اين دو حريف نيز عبور کنيم، بهترين شرايط ميزباني براي اين دو بازي است که بايد مانند بازي کره جنوبي با وحدت ملي به 6 امتياز ممکن دست پيدا کنيم.

 

AAS بازدید : 94 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (1)

آندرس اينيستا، ستاره خط مياني باشگاه بارسلونا و تيم ملي اسپانيا قبل از بازي سه شنبه شب تيم ملي کشورش مقابل فرانسه که از سري رقابت هاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 در قاره اروپا برگزار مي شد، در گفت و گويي اختصاصي با روزنامه لوموند فرانسه شرکت کرد و به بررسي حال و روز باشگاه کاتالان و تيم ملي اسپانيا پرداخت.



  او در اين گفت و گو به اين نکته اشاره کرد که دوست دارد فوتبالش را در بارسا به پايان ببرد.


اينيستا استراتژي بارسلونا و تيم ملي اسپانيا را يکي از عوامل موفقيت هاي اخير تيم ملي کشورش در کسب عناوين متعدد قهرماني اروپايي و جهاني مي داند.

 به گزارش گل، اينيستاي 28 ساله در بخشي از صحبت هايش گفت:« هميشه احترام زيادي براي حريفان قائل بوده ايم. مدتي است که به افتخارات بزرگي دست مي يابيم. در اين بازه زماني موفقيت هاي زيادي را به دست آورده ايم. اين افتخارات هستند که به ما آرامش، اعتماد به نفس و پرستيژ مي دهند. يک آتش دروني است که به تيم ملي اسپانيا انگيزه مي دهد و به ما کمک مي کند تا اعتماد به نفسمان را حفظ کرده و به سبک فوتبالمان باور داشته باشيم و به همين ترتيب به حرکت دراين مسير ادامه دهيم. در تيم ملي اسپانيا مهمترين چيز اين است که فاکتورهاي بامهارتي داشته باشيم. همين مهارتهاست که انسجام و احترام را به همراه مي آورد. نتايج کسب شده گوياي اين است که سبک کاري بيسنته دل بوسکه در تيم موفقيت آميز بوده و او به خوبي از پس کارهايش برمي آيد.


  اين ستاره اسپانيايي که به عنوان بهترين بازيکن اروپا در فصل گذشته برگزيده شد، به علاوه يادآوري کرد که از اين بابت احساس غرور مي کند:« در زمان دريافت جايزه لحظات ويژه و دلنشيني را پشت سر گذاشتم. نمي دانم که دوست دارم که حضور در تيم ديگري را تجربه کنم يا نه. ولي دوست دارم فوتبالم را در بارسلونا به پايان برم. اين به عملکرد من در زمين مسابقه بستگي دارد. اگر عملکردم همچنان خوب باشد که ساليان سال در بارسلونا خواهم ماند؛ اميدوارم که همين طور باشد.»

 

او در بخش پاياني صحبت هايش درمورد فصل گذشته رقابت هاي لاليگا گفت:« ناکامي در کسب عنوان قهرماني در رقابت هاي فصل قبل لاليگا، انگيزه مضاعفي براي ما در طول فصل اخير خواهد بود.»


AAS بازدید : 100 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (1)

يک روزنامه چاپ کره تيم کشور خود را «درخشان بدشانس» در جدال با ايران معرفي کرد.


    روزنامه «مون‌هوو» در تحليل بازي تيم ملي ايران و شاگردان «چويي کانگ هي» نوشت: تيم ملي کره مقابل ايران مصمم به کسب پيروزي و فتح تهران بود. بازيکنان کانگ هي بسيار به گلزني نزديک شدند. آنها درخشيدند اما بدشانس هم بودند.


به گزارش فارس، اين نشريه ادامه داد: تعداد موقعيت‌هاي گل کره بيشتر از ايران بود. ايران يکي، دو موقعيت داشت که يکي را به گل تبديل کرد. اما کره با وجود درخشش فراوان، بدشانس بود که توپي عجيب را درون دروازه‌اش ديد.


در اين مسابقه، جواد نکونام در دقيقه 75 تک گل سه امتيازي ايران را به ثمر رساند، در حاليکه مسعود شجاعي در دقيقه 55 به دستور عبدالمالک بشير، داور سنگاپوري از زمين اخراج شد.


با اين پيروزي تيم ايران مثل کره جنوبي 7 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت. ازبکستان در اين گروه با 5 امتياز در رده سوم است و لبنان و قطر 4 امتيازي در رده‌هاي چهارم و پنجم هستند.

AAS بازدید : 96 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)



آندري شوچنکو، ستاره سابق ميلان، معتقد است سبک بازي استفن الشعراوي، مهاجم جوان روسونري، شبيه اوست.


 

 با اين وجود، اين اسطوره اوکرايني در مورد تکيه کردن به يک بازيکن هشدار داد و اعلام کرد ميلاني ها بايد به صورتي بازي کنند که بتوانند از توانايي الشعراوي به طور کامل استفاده کنند.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" نمي دانم الشعراوي با چه کسي مي توانم مقايسه کنم. معتقدم مقايسه مي تواند مضر باشد زيرا هر ستاره اي ويژگي هاي خاص خود را دارد.

اما استفن کارهايي انجام مي دهد که من را به ياد خودم مي اندازد، مثلا در هنگام استارت زدن."

دژان ساويويچ، ديگر ستاره ساق ميلان، نيز با تاييد صحبت هاي شونکو، گفت:" الشعراوي از همه ويژگي هاي لازم براي تبديل شدن به يک بازيکن بزرگ برخوردار است. او سريع است، شوت هاي خوبي مي زند و به راحتي حمله مي کند. با اين وجود، کار او گلزني است و اگر نتواند اين کار را انجام بدهد، در ايتاليا همه از او انتقاد مي کنند."
AAS بازدید : 87 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)



روبرتو مانچيني، سرمربي منچسترسيتي، پس از پيروزي 3-0 تيمش مقابل ساندرلند، از اينکه توانستند در اين ديدار دروازه شان را بسته نگه دارند، ابراز خشنودي کرد.


 

گل هاي کولاروف، آگوئرو و ميلنر، پيروزي سيتي را در اين ديدار رقم زد و تيم ميهمان نتوانست چندان جو هارت را به واکنش وادار کند.

آبي ها تا پيش از اين، در هيچ ديداري نتوانسته بودند دروازه شان را بسته نگه دارند و مانچيني از اينکه تيمش در کارهاي دفاعي پيشرفت داشت، اظهار خشنودي کرد.

او در گفتگو با اسکاي اسپورت گفت:" اين اولين بار بود. ما به خاطر اين پيروزي و همين طور بسته نگه داشتن دروازه مان خيلي خوشحاليم.

بعضي اوقات پيش مي آيد که بدشانس هستيم؛ مثل ديدارهاي مان مقابل فولام و استوک که گل هاي عجيبي دريافت کرديم.

اما اين اتفاق براي جو مهم بود. او در ديدار با دورتموند فوق العاده کار کرد. به خاطر او خوشحالم.

فکر مي کنم امروز نمايش خوبي داشتيم. ما خيلي خوب بازي کرديم. ريسکي انجام نداديم و توانستيم سه گل به ثمر برسانيم. البته 5-4 موقعيت هم خراب کرديم.

از نمايش تيم راضي هستم. ديدار آساني نبود. ساندرلند تيم خوبي است و هر بار که مقابل ما بازي مي کنند، شرايط دشواري براي ما به وجود مي آورند.

فکر مي کنم همه بازيکناني که امروز به ميدان رفتند، خوب بازي کردند و من براي آنها خوشحالم."

او همچنين در مورد سرخيو آگوئرو که به عنوان بازيکن جانشين به ميدان رفت و گل دوم را به ثمر رساند، گفت:" او فوق العاده است. تاثير او فوق العاده بود. او يک گل به ثمر رساند و موقعيت هاي ديگري نيز داشت."
AAS بازدید : 83 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)



ضو هيئت مديره باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ظرف سه روز آينده سرمربي جديد تيم فوتبال را انتخاب و معرفي مي‌کنيم.


 

داود شيران پس از پايان جلسه امشب هيئت مديره باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: در جلسه امشب با نظر اکثريت اعضاي هيئت مديره باشگاه ذوب آهن رسول کربکندي از سرمربيگري تيم برکنار شد و اين مسئله را به خود او نيز ابلاغ کرديم. 

وي ادامه داد: ظرف سه روز آينده سرمربي جديد تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب و معرفي مي‌شود و چند گزينه براي سرمربيگري تيم فوتبال ذوب آهن داريم. 

عضو هيئت مديره باشگاه اسمي از گزينه‌هاي سرمربيگري ذوب آهن نبرد اما گفته مي‌شود که فرهاد کاظمي، پرويز مظلومي، مجيدي جلالي و افشين پيرواني از گزينه‌هاي سرمربيگري ذوب آهن هستند.

 

AAS بازدید : 109 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)



کميته انضباطي دو باشگاه ملوان و تراکتورسازي و همچنين مدافع پرسپوليس را مورد تقدير قرار داد.


 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مسابقه دو تيم ملوان بندرانزلي و تراکتورسازي تبريز در هفته هشتم برگزار شد و با تلاش و کوشش کانون هواداران دو تيم، تماشاگران با بروز رفتارهاي شايسته قبل از برگزاري مسابقه و به هنگام حضور در استاديوم، باعث شدند مسابقه به دور از هرگونه تخلف و حاشيه برگزار شود. 

بر همين اساس کميته انضباطي در راستاي تشويق تمامي عواملي که در جهت برگزاري مسابقه اي سالم تلاش کرده اند،ضمن قدرداني و تقدير از کانون هاي هواداران تيم ملوان بندر انزلي و تراکتورسازي تبريز، مبلغ 20 ميليون ريال به عنوان پاداش در اختيار هر يک از تيم هاي ملوان و تراکتورسازي تبريز قرار داد. 

تقدير از بنگر و جريمه 70 ميليوني براي سپاهان 

در ديدار دو تيم سپاهان و پرسپوليس از هفته نهم ليگ برتر که در تاريخ 2/7/91 در اصفهان برگزار شد، تماشاگران تيم سپاهان در طول مسابقه مرتکب فحاشي به محسن بنگر بازيکن تيم پرسپوليس شدند که اين بازيکن در مقابل اين تخلفات هيچگونه عکس‌العملي از خود نشان نداد. کميته انضباطي به استناد مقررات منطبق با بند 4 ماده 22 آئين‌نامه تيم مورد علاقه تماشاگران يعني تيم سپاهان را به 70 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين اين کميته از خويشتن‌داري و صبوري محسن بنگر که مورد فحاشي تماشاگران تيم سپاهان قرار گرفت و هيچ عکس العملي از خود نشان نداد تقدير و قدرداني کرد. 

 


تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
سلام کابران گرامی به وبلاگ ورزش 3 خوش آمدید tel: aliakbar_sadegi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 177
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 668
  • بازدید ماه : 660
  • بازدید سال : 9,464
  • بازدید کلی : 216,592
  • کدهای اختصاصی