loading...
فوتبال ورزش3
جذب مدیر فوری به بخش انجمن سایت ...

توجه توجه توجه توجه توجه



با سلام به چند نفر مدیر نیازمندیم


جهت کار در سایت هرچه زود تر


با ما تماس بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خرید شارژ با قرعه کشی روزانه با 50% تخفیف به مناسبت پیروزی انقلاب 0 35 admin
تراکتور‌سازي مقابل الجيش قطر قرمز مي‌پوشد 0 118 admin
فقث 0 102 mahmad
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 3 448 hasan
جدول پخش مسابقات از tv از تاریخ 29 به بعد>>>>>>> 1 337 sadegh1390
باشگاه رئال مادرید 1 446 admin
مدیریت محترم باشگاه تراکتور سازی تبریز 0 187 siamak
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 0 128 admin
سردار جعفری استعفا داد 0 210 admin
بررسي بازي‌هاي مرحله يک‌هشتم جام‌حذفي 0 157 admin
اعلام برنامه هفته بيست ويکم تابيست وسوم ليگ 0 155 admin
اعلام برنامه مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي 0 203 admin
مجيدي پس از 81 روز به استقلال بازگشت 0 173 admin
جدول پخش زنده از شبکه 3 0 977 admin
ذوب آهن و گهردورود هم صعود کردند 0 115 admin
پيروزي پرگل استقلال برابر سايپاي 10نفره 0 172 admin
صعود داماش و نفت آبادان و حذف پيکان 0 96 admin
نتايج هفته سيزدهم ليگ برتر فوتسال 0 105 admin
جلسه رويانيان و ژوزه برگزار شد 0 132 admin
ميلان 3 – رجينا صفر: ميلان به يوونتوس رسيد 0 123 admin
مسابقه پیش بینی فوتبال استقلال-آلومینیوم 1 694 admin
ثبت نام براي مديريت بخش هاي انجمن 0 82 admin
AAS بازدید : 89 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)



آلفردو کاسيميرو به عنوان جايگزين کاستا سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان شد.


 

آلفردو کاسيميرو ظهر امروز براي توافقات نهايي با مسولان باشگاه نفت آبادان راهي اين شهر شد و پس از جلسه 3 ساعته با مسولان اين باشگاه هدايت نفت آبادان را پذيرفت. 

اين مربي پرتغالي پس از توافق با مديران به همراه اعضاي هيئت مديره اين باشگاه در تمرين اين تيم حضور پيدا کرد و به بازيکنان معرفي شد. وي از فردا رسما کار خود را آغاز مي کند. 

کاسيميرو پيش از اين هم هدايت نفت آبادان را بر عهده داشت. 

قرارداد وي با نفت آبادان تا پايان فصل است. 

 

AAS بازدید : 87 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)



تيم چلسي در ادامه هفته هفتم مسابقات ليگ برتر انگليس برابر تيم نوريچ سيتي پيروز شد وهمچنان به صدرنشيني خود درجدول رده بندي اين رقابت ها ادامه داد.


 

در اين ديدار که دقايقي پيش به پايان رسيد، چلسي با نتيجه 4 بر 1 مقابل نوريچ سيتي به برتري رسيدند و همچنان صدر نشين باقي ماندند. 

براي تيم چلسي دراين ديدار تورس، لمپارد، هازارد و ايوانويچ به ترتيب دردقايق 14 ،22 ،31 و 76 در حالي گلزني کردند که چلسي با گلي که در دقيقه 11 هالت براي تيم ميهمان به ثمر رساند از اين تيم عقب بود. 

بدين ترتيب و با کسب هر 3 امتياز اين ديدار تيم چلسي 19 امتيازي شد و همچنان به صدر نشيني اش در ليگ برتر انگليس ادامه خواهد داد. 

در ساير ديدار هاي هفته هفتم اين نتايج بدست آمد: 

ويگان 2 اورتون 2 

سوانسي 2 ردينگ 2 

وست برومويچ3 کوئينز پارک 2 

تيم هاي وستهام و آرسنال آخرين ديدار امروز را برگزار خواهند کرد.

 


AAS بازدید : 101 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

با عرض سلام به کاربران عزیز و فوتبال دوست

 

به دلیل مشکل در سرور انجمن اختصاصی ما چند روز نتوانستیم سایت ورزش 3 را بروز کنیم 

 

با عرض پوزش 

 

شما همچنان میتوانید مطالب خود را از طریق انجمن همین سایت به ما ارسال کنید 

 

مطالب ورزش 3 به این وبلاگ انتقال میابد 

 

 

این وبلاگ همچنان ادامه خواهد یافت

 

مطالب این وبلاگ به هیچ جا انتقال نخواهد یافت

 

 


توجه

 

 

سایت ورزش 3 غیر از این وبلاگ هیچ وبلاگ دیگری ندارد

AAS بازدید : 109 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال سنگ‌آهن بافق يزد گفت: تيم ابومسلم يکي از بهترين تيم‌هاي ليگ دسته يک بوده و حق اين تيم است که به ليگ برتر صعود کند.


فيروز کريمي پس از تساوي تيمش مقابل ابومسلم در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد اظهار کرد: ‌بازي خوبي را از دو تيم شاهد بوديم و به عقيده من کسب يک امتياز از ابومسلم در مشهد بسيار ارزشمند است.

به گزارش فارس ،وي افزود: تيم ابومسلم در اين بازي فوق‌العاده تاکتيکي بازي کرد و حملات زيادي هم بر روي تيم ما ايجاد کرد. اما بازيکنان ما نيز به خوبي توانستند اين حملات را دفع کنند و يک امتياز شيرين را از مشهد به دست آورند.

وي ادامه داد: به عقيده من نتيجه مساوي براي هر دو تيم منصفانه بود و حيف است که تيم ابومسلم در ليگ برتر حضور نداشته باشد. من سال‌هاي زيادي را در مشهد بودم و با تيم‌هاي مختلف اين شهر کار کردم ولي متاسفم که اين استان نماينده‌اي در ليگ برتر ندارد.

فيروز کريمي در خصوص وقت‌کشي بازيکنانش گفت: ما تاکتيکي‌هاي مختلفي را در اين بازي به کار برديم اما اينطور نبود که خدايي نکرده وقت‌کشي کنيم به هر حال تماشاگران هم حق دارند تا از تيم محبوب خود دفاع کنند و اين را تشويق کنند. اينکه مي‌گويند فيروز ضد فوتبال بخشي از هيجان فوتبال است اما باور کنيد که من قصد وقت تلف کردن و يا وقت‌کشي براي کسب امتياز را نداشتم.

وي همچنين در خصوص آغاز عمليات چمن مصنوعي ورزشگاه تختي مشهد گفت: در زماني که من در ابومسلم بودم يادم هست که در يک بازي چند ميخ فولادي را از زمين تختي مشهد بيرون کشيدند انگار که به جاي بذر چمن بذر ميخ در اين ورزشگاه ريخته بودند.

وي ادادمه داد:‌ من فکر مي‌کنم ورزشگاه تختي مشهد را تا 15 سال ديگر هم شخم بزنند از آن ميخ فولادي و ميخ طويله بيرون مي‌آيد.

سرمربي تيم فوتبال سنگ‌آهن بافق يزد خاطر نشان کرد: اينقدر طول دادند که اين ميخ‌ها تبديل به مين‌هاي جنگي شده است. به هر حال اگر روزي ورزشگاه چمن مصنوعي شود، خوشحال مي‌شويم ولي اميدواريم که ديگر ميخي از آن بيرون نيايد.

کريمي همچنين در خصوص مبلغ قراداد بازيکنانش که گفته مي‌شود مبلغ کلاني دستمزد گرفته‌اند گفت: به هر حال ما هم بايد نانمان را از يک راهي دربياوريم اما اينکه مي‌گويند من پول کلان مي‌گيرم و از سنگ آهن بافق يزد هم پول درشت گرفتم صحت ندارد. حتي بازيکنان من نيز در اين تيم قراردادشان مشخص است و حاضرم همه آنها را به شما نشان بدهم بعضي‌ها به دنبال حاشيه درست کردن هستند اما من خودم همه را سياه مي‌کنم.

سرمربي تيم سنگ آهن بافق يزد در ادامه به امکانات اين باشگاه اشاره کرد و گفت:‌ نام تيم ما برگرفته از محل مختلف است يزد، بافق و شهرک آهن، شهرک آهن تا بافق حدود نيم ساعت فاصله دارد و البته آن نيم ساعت را اگر بخواهيم با ماکسيما و سرعت 220 کيلومتر برويم اين مقدار وقت مي‌شود. اما از شوخي گذشته امکانات ما از همين ابومسلم هم خيلي بيشتر است نه تنها ابومسلم حتي در حد تيم‌هاي ليگ برتري هم زمين مناسبي داريم، هم تماشاگران خوبي و هم مالکان خوبي. من آمده‌ام اينجا که در آرامش باشم و اين شهر به همراه تيمش به من آرامش مي‌دهد.

کريمي همچنين به وضعيت تيم‌هاي ليگ دسته يک کشور اشاره کرد و گفت: سطح تيم‌ها و بازي‌هاي دسته يک بسيار بالا رفته است بيشتر بازيکنان ليگ برتري آرزو دارند که در ليگ دسته يک بازي کنند، چرا که در اين تيم‌ها هم خوب پول مي‌دهند و هم مي‌شود خوب امتياز گرفت. من معتقدم سطح بازي‌هاي ليگ دسته اول از ليگ برتر هم بالاتر است و اگر روزي خواستند جاي اسم ليگ‌ها را عوض کنند، بهتر است تيم‌هاي دسته يکي بروند ليگ برتر بازي کنند. چرا که هم اکنون بازي‌هاي ليگ برتر کيفيتي ندارد تيم‌هاي بزرگ که روزي براي خودشان يال و کوپالي داشتند، امروز يال و کوپالشان هم ريخته است و از تيم‌هايي مثل ما هم شايد ببازند
AAS بازدید : 95 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

بازي نفت‌تهران وصباي قم دوم مهربرگزارمي‌شود


سازمان ليگ پس از 3 بار تغيير نظر تصميم گرفت بازي نفت تهران و صباي قم دوم مهر برگزار شود.


منصور قنبرزاده مديرعامل باشگاه نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد زمان برگزاري بازي با صبا در هفته نهم ليگ برتر اظهار داشت: بعد از ظهر پنجشنبه با بهروان رئيس سازمان ليگ و کفاشيان رئيس فدراسيون در مورد زمان بازي دو تيم نفت تهران و صباي قم صحبت کردم و قرار شد مسابقه نفت و صبا در روز يکشنبه دوم مهر در ورزشگاه تختي تهران برگزار شود.

از چهارشنبه بعد از ظهر زمان مسابقه اين دو تيم سه بار تغيير کرده است. اول اعلام شد بازي به دليل ميزباني مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا به تعويق افتاد و روز 17 مهر اين بازي برگزار مي شود، سپس مسئولان نفت اعلام کردند در آن زمان در تهران نيستند و به اردوي تدارکاتي کرواسي مي روند. مديرعامل باشگاه نفت انتقادهاي تندي هم عليه مسئولان فدراسيون مطرح کرد.

پس از اين انتقادها اعلام شد زمان اين بازي معوقه در آينده تعيين مي‌شود اما در نهايت طبق اعلام قنبرزاده مديرعامل نفت تهران قرار شد بازي دو تيم روز يکشنبه برگزار شود.تيم نفت صدرنشين ليگ برتر است و صباي قم هم با 14 امتياز و يک امتياز کمتر از نفت در رده چهارم جدول است.
AAS بازدید : 113 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

پيرواني:بازيکنان ازموقعيت‌هااستفاده نکردند


سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان پس از توقف تيمش مقابل سنگ آهن بافق گفت: در نيمه دوم بهتر از حريف کار کرديم ولي بازيکنان از موقعيت‌ها استفاده نکردند.


غلامحسين پيرواني در جمع خبرنگاران افزود: به هر صورت تيم حريف خيلي خوب بود و مهره‌هاي خوبي هم داشت اما تيم ما در نيمه دوم بهتر از حريف کار کرد ولي از موقعيت‌هايش استفاده نکرد.

به گزارش ايسنا،وي تصريح کرد: بازي بدي نبود و موقعيت‌هاي عالي داشتيم که بايد گل مي‌کرديم.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا در نيمه اول بازي خوبي انجام نداديد، بيان کرد: بازي هفته پيش ما مقابل نساجي مازندران را مزيد بر علت بدانيد چون بازيکنانم با اتوبوس به قائمشهر رفت و آمد کردند و سنگيني آن‌ها در نيمه اول تاثيرگذار بود.

پيرواني عنوان کرد: بايد اين بازي را پيروز مي‌شديم اما از موقعيت‌هايمان استفاده نکرديم.

وي دليل استفاده از حسين هوشيار را بيماري ديگر دروازه‌بان تيمش اعلام کرد.
AAS بازدید : 99 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

دليلي براي سرزنش کردن بازيکنانم ندارم


سرمربي تاتنهام پس از تساوي بدون گل برابر لاتزيو تاکيد کرد تيمش بسيار عالي بازي کرده است.


به نقل از ITV اسپورت، تاتنهام در ليگ اروپا و در وايت هارت لين در چارچوب ليگ اروپا به تساوي بدون گل دست يافت. او از زماني که به عنوان سرمربي تاتنهام انتخاب شده نتوانسته در زمين خودي به پيروزي برسد.

آندره وياس بواس در اين مورد گفت: به شدت از عملکرد بازيکنانم و تلاش آنها براي رسيدن به گل رضايت دارم. هيچ دليلي براي سرزنش کردن بازيکنانم ندارم. ما فرصت‌هاي گلزني زيادي داشتيم و 3 بار نيز دروازه حريف را باز کرديم ولي گل‌هاي ما مورد پذيرش قرار نگرفتند. اين موضوع بسيار نا اميد کننده است.

به گزارش فارس،وي در ادامه گفت: پس از اين ديدار مطمئن شدم در مسير درستي گام بر مي‌داريم تا بتوانيم هر آنچه هوادارانمان مي‌خواهند را به آنها بدهيم. ما برابر تيمي مانند لاتزيو بازي کرديم و به عقيده من عملکرد فوق العاده‌اي نيز از خود نشان داديم
AAS بازدید : 101 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

شاهين: کاکا به ليگ ترکيه مي‌رود


هافبک پيشين رئال مادريد اعلام کرد هافبک برزيلي قصد دارد راهي تيمي از ليگ ترکيه شود.


به نقل از ساکرنت، ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد نيازي به هافبک برزيلي اين تيم ندارد و اين بازيکن مي‌تواند سانتياگو برنابئو را ترک کند.

به گزارش فارس،هيچ تيمي در تابستان براي جذب کاکا اقدام نکرد. اين بازيکن نيز اعلام کرد براي رسيدن به جايگاه خود در تيم به شدت تلاش خواهد کرد ولي تاکنون در هيچ ديداري براي رئال به ميدان نرفته است.

نوري شاهين که فصل پيش در رئال مادريد بازي‌هاي کمي انجام داد و در اين فصل به شکل قرضي راهي ليورپول شد در گفت‌وگويي اعلام کرده مقصد بعدي کاکا را مي‌داند.

شاهين در اين رابطه گفت: مي‌دانم که او از يک باشگاه ترکيه‌اي پيشنهادي دريافت کرده بود و مي‌دانم که او در پنجره نقل و انتقال‌هاي زمستاني به اين تيم خواهد رفت ولي نمي‌توانم نام اين تيم را بگويم.

شاهين در مورد شرايط خود نيز گفت: پس از 3 ديداري که با مورينيو داشتم، در نهايت تصميم گرفتم رئال را ترک کنم. مي‌خواستم به تيمي بروم که پيشينه تاريخي خوبي داشته باشد. به خاطر بازيکني مانند استيون جرارد تصميم گرفتم به ليگ انگليس و باشگاه ليورپول بيايم. پيش از اين براي تيم‌هاي بزرگي در آلمان و اسپانيا بازي کرده‌ام و اکنون نيز براي بهترين تيم انگليس به ميدان مي‌روم.
AAS بازدید : 104 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

پيروزي برزيل مقابل آرژانتين باگل ديرهنگام نيمار


تيم فوتبال برزيل در ديداري دوستانه با گل ديرهنگام نيمار از روي نقطه پنالتي توانست با نتيجه 2 بر يک آرژانتين را در دور رفت رقابت‌هاي سوپرکلاسيکو شکست دهد.


پنالتي ديرهنگام نيمار، برزيل را با نتيجه 2 بر يک مقابل آرژانتين در دور رفت رقابت‌هاي سوپرکلاسيکو آمريکا به برتري رساند.

به نقل از فارس،ستاره سانتوس در دقيقه چهارم وقت‌هاي تلف شده از روي نقطه پنالتي براي تيمش گلزني کرد تا برزيلي‌ها 3 امتياز اين مسابقه را از آن خود کنند.

اين برد باعث شد تا شاگردان منزس براي حضور در دور برگشت مسابقه که سوم اکتبر (12 مهر) برگزار مي‌شود، در شرايط خوبي قرار بگيرند.

خوان مانوئل مارتينز در دقيقه 20 براي آرژانتين گلزني کرد تا ميزبان با نتيجه يک بر صفر عقب بيفتد، اما اين برتري تنها 6 دقيقه دوام آورد و پولينيو گل تساوي را براي برزيل به ثمر رساند.

بازي که تا پايان 90 دقيقه با تساوي يک بر يک در جريان بود، با تقديم يک پنالتي به برزيل با نتيجه 2 بر يک به سود ميزبان به پايان رسيد.



AAS بازدید : 130 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

 


محور اصلي برنامه پيرامون شکست تلخ ايران مقابل تيم ملي لبنان بود.


برنامه شب گذشته 90 از ساعت 10و 45 دقيقه آغاز شد ، در آغاز برنامه 90 عادل فردوسي پور که دوشنبه 27 شهريور ماه در شب سالروز ميلاد تولد حضرت معصومه(س) به روي آنتن رفت. در مردانه ترين برنامه سيما اين روز را به همه به خصوص دختران تبريک گفت.



به گزارش تابناک، امير حاج رضايي کارشناس فوتبال و شکور کارشناس داوري مهمان حضوري و ويژه برنامه 90 بودند ، کارشناس فوتبال در ابتداي بحث، پيام آور حرف مردم به مجري برنامه بود،امير حاج رضايي گفت: آقاي فردوسي پور من به عنوان پيام رسان مردمي که من را ديده اند و از من خواستند به شما بگويم که اين چه وضع فوتبال است! مردم از شما به عنوان امين فوتبال خواستند که پيگير اين اوضاع در فوتبال باشيد.



در ادامه حاج رضايي گفت : وضعيت حال فوتبال ما مانند 11 سال پيش بعد از اتفاق منامه است ، مقابل ازبکستان با شانس برنده شديم ، برابر قطر در تهران ضعف داشتيم و توان بردن نداشتيم و در مقابل لبنان هم که فاجعه بار بوديم



زماني که از کارشناس برنامه در مورد وضعيت تيم پرسپوليس سوال شد، بيان کرد: در سال گذشته آبان ماه در همين برنامه در مورد اوضاع تيم پرسپوليس صحبت کرديم و من نظراتم را گفتم. آقاي فردوسي پور نه من نوستراداموس هستم نه شما ولي وضعيت تيم پرسپوليس قابل پيش بيني بود.



در ضمن من نه طرف دار پرسپوليس هستم نه استقلال ولي اعتقاد دارم که موفقيت اين دو تيم به نفع فوتبال کشورمان است و باعث مي شود که تيم ملي بهتري داشته باشيم و آرزو مي کنم که اين تيم موفق باشد.



وي در پايان بحث از مسئولان فوتبال ايران خواست تا حسين فرکي را به کادرفني تيم ملي اضافه کنند. او گفت:« حسين فرکي هم به عنوان مربي و هم بازيکن در جام جهاني حضور داشته . او چهره اي دوست داشتني بين همه ماست .



در ادمه بازي بازيکنان تيم ملي زير ذره بين قرار گرفت و عملکرد بازيکنان بررسي شد .در ضمن ديدار ايران و لبنان به مدت دو دقيقه به نمايش در آمد .



سپس غلام رضا رفيعي مشاور حقوقي صدا و سيما مهمان حضور ديگر برنامه 90 بود که در مورد عدم پخش بازي ايران و لبنان اظهار داشت که بعلت درخواست غيرمنطقي و گران بودن بيش از عرف حق پخش بازي فوق را نخريديم .



در ادامه پس از بازي فولاد و ذوب آهن به اعتقاد کارشناس داوري 90 گل صحيح فولاد مردود اعلام شد و گل ذوب آهن در شرايط آفسايد به ثمر رسيد . کريمي کمک داور جنجالي اين ديدار به روي خط آمد و در ميان صحبتهايش به داشتن ارتباط با دلال معروف اعتراف کرد !



اولتيماتوم رويانيان به 2 بازيکن



در قسمت پاياني برنامه محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس روي خط آمد و آخرين وضعيت باشگاه را توضيح داد ، در ضمن به دو بازيکن که البته نامي از آنها نبرد اتمام حجت کرد .



پرسش و پاسخ نظرسنجي 90



پرسش نظرسنجي 90 اين بود که مهمنرين علت افت فوتبال ايران چيست ؟ 1- پرداخت پولهاي بي رويه و بي انگيزگي بازيکنان 2- ضعف مربيان 3- ناکارآمدي فدراسيون و مديران باشگاهها . که در پايان حدود 71 درصد به گزينه 1 راي دادند ، 25 درصد گزينه 3 را برگزيدند و 4 درصد ضعف مربيان را علت افت تيم ملي عنوان کردند.



تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
سلام کابران گرامی به وبلاگ ورزش 3 خوش آمدید tel: aliakbar_sadegi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 177
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 661
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 694
  • بازدید ماه : 686
  • بازدید سال : 9,490
  • بازدید کلی : 216,618
  • کدهای اختصاصی