loading...
فوتبال ورزش3
جذب مدیر فوری به بخش انجمن سایت ...

توجه توجه توجه توجه توجه



با سلام به چند نفر مدیر نیازمندیم


جهت کار در سایت هرچه زود تر


با ما تماس بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خرید شارژ با قرعه کشی روزانه با 50% تخفیف به مناسبت پیروزی انقلاب 0 35 admin
تراکتور‌سازي مقابل الجيش قطر قرمز مي‌پوشد 0 118 admin
فقث 0 103 mahmad
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 3 449 hasan
جدول پخش مسابقات از tv از تاریخ 29 به بعد>>>>>>> 1 338 sadegh1390
باشگاه رئال مادرید 1 447 admin
مدیریت محترم باشگاه تراکتور سازی تبریز 0 188 siamak
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 0 129 admin
سردار جعفری استعفا داد 0 211 admin
بررسي بازي‌هاي مرحله يک‌هشتم جام‌حذفي 0 158 admin
اعلام برنامه هفته بيست ويکم تابيست وسوم ليگ 0 156 admin
اعلام برنامه مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي 0 203 admin
مجيدي پس از 81 روز به استقلال بازگشت 0 174 admin
جدول پخش زنده از شبکه 3 0 978 admin
ذوب آهن و گهردورود هم صعود کردند 0 116 admin
پيروزي پرگل استقلال برابر سايپاي 10نفره 0 172 admin
صعود داماش و نفت آبادان و حذف پيکان 0 97 admin
نتايج هفته سيزدهم ليگ برتر فوتسال 0 106 admin
جلسه رويانيان و ژوزه برگزار شد 0 133 admin
ميلان 3 – رجينا صفر: ميلان به يوونتوس رسيد 0 124 admin
مسابقه پیش بینی فوتبال استقلال-آلومینیوم 1 695 admin
ثبت نام براي مديريت بخش هاي انجمن 0 82 admin
AAS بازدید : 467 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

کاکا فقط در رئال مادريد بازي مي کند

نه ميلان، نه اينتر، نه چلسي و نه منچسترسيتي. تنها تيمي که کاکا مي خواهد فصل بعد را در آن سپري کند، رئال مادريد است.


ستاره برزیلی باشگاه مادریدی این نکته را به فلورنتینو پرس و ژوزه مورینیو اعلام کرده تا به تمام شایعاتی که درمورد آینده او به گوش می رسد، پایان دهد.

بدین ترتیب کاکا از ابتدای اردوی پیش فصل با تیم مادریدی خواهد بود. این اتفاقی است که در طول این سه سال اتفاق نیفتاده بود.حضور در اردوی رئال از ابتدای پیش فصل به کاکا کمک خواهد کرد تا به اوج آمادگی جسمانی رسیده و بهترین بازی اش را به نمایش بگذارد.کاکا پیش از این به مورینیو گفته که تنها مشکلش در رئال مشکلات فیزیکی بوده و در تعطیلات تابستانی هم در سائوپائولو زیر نظر بدنساز مورد اعتمادش به تمرین پرداخته تا مبدل به آن کاکای سابق شود.

این درحالی است که سران رئال به دنبال آن بودند تا کاکا را به پیشنهادی دست کم 40 میلیون یورویی به فروش برسانند ولی با درخواست کاکا و صحبتهای مورینیو که حضور کاکا در تیمش مشکل ساز نخواهد شد باعث شد تا این روند تغییر کند.

درمورد حضور کاکا در ترکیب تیم، هم ماجرا از این قرار است که مسعوت اوزیل درترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت ولی درصورتی که کاکا به روزهای اوجش بازگردد، او خواهد توانست به ترکیب اصلی تیم برگردد.

کاکا روز شنبه به مادرید بازخواهد گشت تا به اردوی رئال بیپوندد و تستهای پزشکی به عمل آمده از کاکا در سائوپائولو گویای آن است که تعادل عضلانی او کامل است و مصدومیتش کاملا برطرف شده.زانوی او نیز در شرایط ایده آلی است و برای تقویت عضلاتش باید تمرینات روزانه اش را دنبال کند.
AAS بازدید : 293 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

دستگيري 46 نفر در کره جنوبي به اتهام تباني

يکي از فوتباليستهاي دستگيرشده، يکي از بازيکنان ملي پوش تيم ملي کره جنوبي است.


دادگاه منطقه چانگوون کره جنوبی ، حدود 50 بازیکنان را به جرم دست داشتن در تبانی که در این کشور رخ داده و ممکن است دامن گیر تیمهای مختلفی شود، دستگیر کرده است

این دادگاه اعلام کرده که 46 بازیکن، از جمله 9 بازیکن تیم سانگمو فونیکس روز پنجشنبه متهم به تبانی در 15 بازی شده اند.به علاوه 11 نفر از بازیکنان سابق فوتبال کره هم در مظن اتهام هستند.در کل 10 بازیکن شاغل در لیگ کره دستگیر شده اند که 8 نفر از آنها بازیکنان دائخون سیتیزن هستند که به خاطر دریافت رشوه در عوض باخت تیمشان برای همیشه از فوتبال محروم شدند و بقیه با محرومیتی 5 ساله مواجه شدند.

یکی از مقامات این دادگاه در این رابطه گفت:«مشخص شده است که تعدادی از بازیکنان رده بالا و نه تنها بازیکنان ذخیره در تبانی ها دست داشته اند،تعدادی از آنها از بازیکنان ملی پوش و بازیکنان با دستمزدهای بالا هستند.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا یکی از بازیکنان دستگیر شده چوی سونگ کوک است که از روز پنجشنبه محرومیتش آغاز شده.جالب توجه اینجاست که یکی از بازیکنان متهم به تبانی، بعد از اطلاع از این ماجرا در اتاقش در هتلی درحالی که درگذشته بود پیدا شد. او پس از اطلاع از این ماجرا خودکشی کرده بود
AAS بازدید : 339 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

پس از پرسپوليس؛کانون پيشکسوتان باشگاه استقلال هم تشکيل مي‌شود

مسئولان ورزش به باشگاه استقلال هم پيشنهاد کرده‌اند کانون پيشکسوتان اين باشگاه را تشکيل دهد.


 کانون پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هر چند توسط این باشگاه تشکیل نشد و برخی بازیکنان مطرح گذشته سرخپوش دور هم جمع شدند و اعلام کردند کانون تشکیل داده‌اند، اما امیدواری برای بسیاری از فراموش شدگان این باشگاه بزرگ را مردمی را فراهم کرده که بالاخره پس از سال‌ها کسی به فکر آنها خواهد بود.

 در این میان برخی مسئولان ورزش به علی فتح الله زاده و امیدوار رضایی پیشنهاد داده‌اند که باشگاه استقلال هم کانون پیشکسوتان خود را تشکیل دهند تا از این طریق به مشکلات و مسائل بازیکنان گذشته این باشگاه نیز رسیدگی شود. باشگاه استقلال هنوز در این مورد اعلام موضع نکرده است.
 

AAS بازدید : 300 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

طالب لو به جاي سايپا با شاهين بوشهر تمام کرد!

دروازه بان فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران در آستانه پيوستن به تيم سايپاي البرز با مسئولان شاهين بوشهر به توافق رسيد و قراردادي داخلي را با اين باشگاه به امضا رساند.


 وحید طالب‌لو، دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که تا آستانه امضای قرارداد با باشگاه سایپای البرز پیش رفت ناگهان با باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسید و حتی با این باشگاه قراردادی داخلی امضا کرد.

 طالب‌لو عصر چهارشنبه با مسئولان باشگاه سایپای البرز مذاکره کرده و حتی تا مرحله امضای قرارداد با آنها پیش رفت اما به دلیل برخی اختلاف نظرها از پیوستن به این تیم منصرف شد.

 این دروازه بان که سابقه هشت فصل بازی در تیم استقلال را دارد، پس از انصراف از عقد قرارداد با باشگاه سایپا با مسئولان باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسید و پنجشنبه شب قراردادی داخلی با این تیم به امضا رساند.

 قرار است طالب‌لو روز شنبه به بوشهر سفر کند و در مراحل آماده سازی این تیم بوشهر حضور یابد.
 

AAS بازدید : 1055 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (3)

هر نفس فوتباليست ها 4950 تومان خرج دارد!

ارقامي وجود دارد که مشخص مي‌کند 350 ميليوني که يک بازيکن مي‌گيرد، چقدر براي باشگاه در مي‌آيد. اگر بازيکن يک نفس بکشد، براي هر باشگاه چهار هزار و 950 تومان صرف مي‌شود و يک دقيقه بازي کردن يک فوتباليست حدود 300 هزار تومان مي‌شود.

 

بقیه در ادامه مطلب....

 

 

AAS بازدید : 364 جمعه 17 تیر 1390 نظرات (0)

رونالدو، گزينه اول مورينيو براي کاپيتاني رئال‌مادريد

سرمربي رئال مادريد قصد دارد بازوبند کاپيتاني از دروازه بان تيمش گرفته و به بازيکن ديگري بدهد.


به نقل از مارکا، خوزه مورینیو تصمیم دارد بازوبند کاپیتانی را از ایکر کاسیاس دروازه بان ملی پوش این تیم که سال ها آن را بر بازو داشته، گرفته و به بازیکنی که در میانه میدان حضور دارد، واگذار کند.

یکی از گزینه های مورد نظر مورینیو کریستیانو رونالدو می باشد که به نظر می رسد از بقیه بازیکنان شانس بیشتری داشته باشد. گفته می شود در فصل گذشته هم آقای خاص این کاپیتانی را به رونالدو پیشنهاد داد، اما ستاره پرتغالی رئالی ها درون رختکن از گرفتن آن خودداری کرد.

باید دید در فصل جدید آیا رونالدو این مسوولیت را می پذیرد یا اینکه سرجیو راموس و ژابی آلونسو که دیگر گزینه های کاپیتانی رئال مادرید هستند، بازوبند را قبول می کنند.
AAS بازدید : 344 پنجشنبه 16 تیر 1390 نظرات (0)

شکايت استقلال از سياوش اکبرپور پس گرفته شد



سیاوش اکبرپور مهاجم سابق تیم استقلال در حال حاضر در تیم تراکتورسازی حضور دارد این بازیکن صحبت های بسیاری را علیه سرمربی آبی ها انجام داد که مسئولان استقلال را وادار به بررسی موضوع از طریق کمیته انضباطی و شکایت از وی کرد اما در نهایت مسئولان استقلال تغییر موضع دادند و شکایت خود را پس گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال سیاوش اکبرپور مدعی شد که پرویز مظلومی در استقلال اختیار تام ندارد و بازیکنان این تیم برای استقلال تصمیم گیری می کنند به همین دلیل مسئولان از وی شکایتنامه ای را تنظیم کردند تا به مراجع قضایی ارائه دهند اما این شکایت پس از اعلام علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه به مراجع قضایی ارجاع داده شد و پس گرفته شد، سرپرست باشگاه اعلام کرد که به دلیل حضور این بازیکن در تیم استقلال و زحماتش برای این تیم شکایتی از وی تنظیم نمی شود.
AAS بازدید : 348 پنجشنبه 16 تیر 1390 نظرات (0)

فرزاد آشوبي سرانجام از استقلال جدا شد                     

فرزاد آشوبي، هافبک دفاعي تيم استقلال که به گفته مربيان اين تيم جايي در تيم فصل آينده آبي ها نداشت، سرانجام پس از کش و قوس هاي فراوان و با اصرار بسيار زياد،‌توانست نظر مسئولان را براي جدايي از اين تيم جلب کند و به صورت رسمي از استقلال جدا شود.


به نقل از يک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، اين بازيکن پس از قطعي شدن حضور آندرانيک تيموريان در استقلال خواستار جدايي از جمع آبي ها شد اما مسئولان به وي اعلام کردند که براي صدور رضايتنامه از وي پول مي گيرند به همين علت مذاکرات آشوبي با داماش نيمه کاره ماند تا مسئولان تراکتورسازي خواستار حضور وي در تبريز شوند. امير قلعه نوعي اعلام کرد که بعلت جدايي تيموريان يک هافبک دفاعي نياز دارد و فرزاد آشوبي بصورت رسمي بازيکن تراکتورسازي شد.
 مسئولان تراکتورسازي اعلام کردند مبلغ رضايتنامه وي را به باشگاه استقلال پرداخت کردند.
AAS بازدید : 408 پنجشنبه 16 تیر 1390 نظرات (0)

بازگشت مايلي کهن به پرسپوليس
 
 
 
 
 
 
محمد مایلی کهن به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس از امروز کار خود را آغاز کرد. او در تمرین صبح امروز به بازیکنان و کادر فنی معرفی شد. مایلی کهن در بهمن ماه 1354 از تیم نفت تهران به پرسپولیس پیوست و تا سال 68 به مدت 14 سال متوالی در این تیم توپ زد. او بعد از پروین رکوردار بیشترین حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن است. مایلی کهن در سال 84 نیز به مدت چند روز عضو هیات مدیره باشگاه شد و اکنون برای سومین بار و این بار با عنوان مدیر فنی به پرسپولیس بازگشته است.

AAS بازدید : 333 پنجشنبه 16 تیر 1390 نظرات (0)

بازديد كاشاني از محل تمرين سرخ‌پوشان

سرپرست باشگاه پرسپوليس صبح امروز از ورزشگاه درفشي‌فر بازديد کرد.


حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس صبح امروز با حضور در تمرين پرسپوليس و ديدار با بازيکنان و کادر فني از امکانات مختلف ورزشگاه درفشي‌فر بازديد کرد و براي تکميل شدن اين ورزشگاه بررسي‌هاي لازم را انجام داد.
وي براي اولين بار بود که در فصل جديد در تمرين پرسپوليس حاضر شد و از امکانات زمين تمرين سرخ‌پوشان بازديد کرد.
در اين ديدار رسائي قائم مقام باشگاه و بيک‌محمدلو کاشاني را همراهي ‌کردند.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
سلام کابران گرامی به وبلاگ ورزش 3 خوش آمدید tel: aliakbar_sadegi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 177
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 667
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 752
  • بازدید ماه : 744
  • بازدید سال : 9,548
  • بازدید کلی : 216,676
  • کدهای اختصاصی