loading...
فوتبال ورزش3
جذب مدیر فوری به بخش انجمن سایت ...

توجه توجه توجه توجه توجه



با سلام به چند نفر مدیر نیازمندیم


جهت کار در سایت هرچه زود تر


با ما تماس بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خرید شارژ با قرعه کشی روزانه با 50% تخفیف به مناسبت پیروزی انقلاب 0 35 admin
تراکتور‌سازي مقابل الجيش قطر قرمز مي‌پوشد 0 118 admin
فقث 0 103 mahmad
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 3 449 hasan
جدول پخش مسابقات از tv از تاریخ 29 به بعد>>>>>>> 1 338 sadegh1390
باشگاه رئال مادرید 1 447 admin
مدیریت محترم باشگاه تراکتور سازی تبریز 0 187 siamak
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 0 129 admin
سردار جعفری استعفا داد 0 211 admin
بررسي بازي‌هاي مرحله يک‌هشتم جام‌حذفي 0 158 admin
اعلام برنامه هفته بيست ويکم تابيست وسوم ليگ 0 155 admin
اعلام برنامه مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي 0 203 admin
مجيدي پس از 81 روز به استقلال بازگشت 0 174 admin
جدول پخش زنده از شبکه 3 0 977 admin
ذوب آهن و گهردورود هم صعود کردند 0 116 admin
پيروزي پرگل استقلال برابر سايپاي 10نفره 0 172 admin
صعود داماش و نفت آبادان و حذف پيکان 0 97 admin
نتايج هفته سيزدهم ليگ برتر فوتسال 0 106 admin
جلسه رويانيان و ژوزه برگزار شد 0 133 admin
ميلان 3 – رجينا صفر: ميلان به يوونتوس رسيد 0 123 admin
مسابقه پیش بینی فوتبال استقلال-آلومینیوم 1 695 admin
ثبت نام براي مديريت بخش هاي انجمن 0 82 admin
AAS بازدید : 1449 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

فتح‌الله‌زاده: مظلومي، قلعه‌نويي را شكست مي‌دهد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در ديدار هفته ششم استقلال و تراکتورسازي مظلومي، قلعه‌نويي را شکست خواهد داد.


علي فتح‌الله‌زاده درباره برتري 4 بر يک استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از بازي خيلي راضي بودم و زماني بيشتر لذت بردم که تيم براي موفقيت تلاش کرد. بعضي‌ها صحبت از ستاره و کهکشاني مي‌کنند در حالي که تيمي مي‌تواند قهرمان شود که بازيکنانش بايد متحد باشند.

وي افزود: از صحنه‌اي که فرهاد مجيدي در حالي که مي‌توانست خودش توپ را به سمت دروازه بفرست اما چشمش دنبال ميلاد ميداودي بود لذت بردم و احساس خوبي به من دست داد. اميدوارم بچه‌ها تا آخر مسابقات اين فداکاري را داشته باشند.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا با اين پيروزي به قهرمان اميدوار شده يا خير گفت: در فوتبال چيزي را نمي‌شود پيش‌بيني کرد اما از روز اول هم ادعا داشتيم مدعي اصلي قهرماني هستيم. سپاهان، تراکتور‌سازي و پرسپوليس هم مدعيان قهرماني هستند و هر تيمي که شانس و تلاش بيشتري داشته باشد مي‌تواند قهرمان شود.

فتح‌الله‌زاده در مورد رويارويي استقلال با تراکتور‌سازي در هفته ششم تصريح کرد: تراکتور‌سازي تيم خوب و منسجمي است و علاوه بر اينکه هواداران خوبي دارد مربي کارکشته‌اي هم بالاي سر اين تيم است اما ما هم استقلال پرافتخار‌ترين تيم ايران و آسيا هستيم. هواداران بي‌شماري داريم و اگر مي‌خواهيم جام بگيريم بايد مقابل همه مدعيان تلاش بيشتري داشته باشيم.
 
وي گفت: از اول هم که براي ليگ امسال قرعه‌کشي شد گفتيم که امسال قرعه سختي به استقلال افتاده اما بعد از بازي با پرسپوليس مي‌توانيم آرامش پيدا کنيم.

فتح‌الله‌زاده در مورد پاداش يک ميليوني به استقلالي‌ها گفت: فعلا که پول نداريم اما مي‌توانيم قول بدهيم. بچه‌ها مي‌دانند وقتي حرفي مي‌زنم آن را عملي مي‌کنم.

وي عنوان کرد: فعلا خبري از پول نيست اما در تلاشيم که اتفاق‌هايي بيفتد. البته حدود 15 روز پيش وجهي از طرف آقاي عباسي به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال داده شد و قرار است وجه ديگري به دو باشگاه تعلق گيرد. قرار شده براي حل مشکلات پرسپوليس و استقلال اين فصل همچنان بودجه از طرف وزارت ورزش تأمين شود و براي فصل‌هاي آينده راه‌کارهايي جديدي تعيين شود.

‌فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اينکه چهارشنبه براي انتخاب اعضاي هيئت مديره جلسه‌اي با وزير وزارت ورزش داشته گفت: من اصلا ديداري با آقاي عباسي نداشتم و شايد فرد ديگري به ديدار عباسي رفته است. اگر من اين ديدار را داشتم حتما روي سايت باشگاه استقلال خبر آن را مي‌گذاشتم. من هم اميدوارم که در هفته پيش‌روي اعضاي هيئت مديره معرفي شوند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اينکه از افرادي مثل علي انصاري، اميدوار رضايي و رسولي‌نژاد به عنوان اعضاي جديد هيئت مديره استقلال ياد مي‌شود اظهار داشت: اصلا بحث حضور اين افراد و يا عدم حضورشان نيست. رسولي‌نژاد از دوستان خوب ورزشي من است و در گذشته در هيئت مديره استقلال بوده و مطمئناً حضورش در وزارت ورزش تحول ايجاد مي‌کند اما واقعا من ديداري با عباسي در خصوص اين مسئله نداشتم.

فتح‌الله‌زاده در ارتباط با دربي در هفته هفتم و کري پرسپوليسي‌ها مبني بر اينکه از استقلال نمي‌ترسند خاطرنشان کرد: ما به پرسپوليس روحيه داديم تا قوي شود. من واقعا دوست دارم با يک پرسپوليس قوي روبه‌رو شويم. وقتي چهارشنبه شب پرسپوليس مقابل نفت آبادان پيروز شد براي پرسپوليس و استيلي خيلي خوشحال شدم. اين تيم پرطرفدار است و من اميدوارم هميشه موفق باشند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا از بازي جاسم کرار مقابل فولاد راضي بوده و آيا قبول دارد علي کريمي تا اين هفته از او بهتر کار کرده گفت: اين اولين بازي جاسم کرار بود و عملکرد بدي نداشت هر چند که در جاي واقعي خودش قرار نداشت. مطمئنا اگر او در پست خودش بازي کند عملکرد بهتري هم خواهد داشت. من قبول دارم که علي کريمي يک تنه يک تيم را مي‌چرخاند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اينکه گفته مي‌شود فريدون زندي با وجود مصدوميت و اصرار مظلومي با استقلال قرار بسته گفت: اين قضيه کذب محض است. زندي در يک بازي تدارکاتي استقلال مصدوم شد و متأسفانه تدارک خوبي براي او ديده نشد. به هر حال تا يک ماه ديگر او آماده بازي مي‌شود.

فتح‌الله‌زاده درباره اينکه آيا فعاليت آکادمي استقلال زير نظر رضا رجبي در حال پيگيري است يا خير گفت: من تمام اسناد را به کميته تخلفات فدراسيون فوتبال داده‌ام. رجبي با قدرت به کارش ادامه مي‌دهد  اگر مسئولان ذيربط مشکلي ببينند خودشان وارد عمل مي‌شود.

وي در پايان در پاسخ به اين سؤال که 18 شهريور و در بازي هفته ششم استقلال با تراکتورسازي،‌ مظلومي برنده مي‌شود يا قلعه‌نويي به فارس گفت: مظلومي برنده اين مسابقه مي‌شود. قلعه‌نويي روي چشم من جا دارد و يکي از مربيان بزرگ در سطح آسيا است اما وقتي ما در استقلال هستيم دوست داريم استقلال برنده شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام کابران گرامی به وبلاگ ورزش 3 خوش آمدید tel: aliakbar_sadegi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 177
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 667
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 737
  • بازدید ماه : 729
  • بازدید سال : 9,533
  • بازدید کلی : 216,661
  • کدهای اختصاصی