loading...
فوتبال ورزش3
جذب مدیر فوری به بخش انجمن سایت ...

توجه توجه توجه توجه توجه



با سلام به چند نفر مدیر نیازمندیم


جهت کار در سایت هرچه زود تر


با ما تماس بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خرید شارژ با قرعه کشی روزانه با 50% تخفیف به مناسبت پیروزی انقلاب 0 35 admin
تراکتور‌سازي مقابل الجيش قطر قرمز مي‌پوشد 0 118 admin
فقث 0 103 mahmad
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 3 449 hasan
جدول پخش مسابقات از tv از تاریخ 29 به بعد>>>>>>> 1 338 sadegh1390
باشگاه رئال مادرید 1 447 admin
مدیریت محترم باشگاه تراکتور سازی تبریز 0 187 siamak
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 0 129 admin
سردار جعفری استعفا داد 0 211 admin
بررسي بازي‌هاي مرحله يک‌هشتم جام‌حذفي 0 158 admin
اعلام برنامه هفته بيست ويکم تابيست وسوم ليگ 0 155 admin
اعلام برنامه مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي 0 203 admin
مجيدي پس از 81 روز به استقلال بازگشت 0 174 admin
جدول پخش زنده از شبکه 3 0 977 admin
ذوب آهن و گهردورود هم صعود کردند 0 116 admin
پيروزي پرگل استقلال برابر سايپاي 10نفره 0 172 admin
صعود داماش و نفت آبادان و حذف پيکان 0 97 admin
نتايج هفته سيزدهم ليگ برتر فوتسال 0 106 admin
جلسه رويانيان و ژوزه برگزار شد 0 133 admin
ميلان 3 – رجينا صفر: ميلان به يوونتوس رسيد 0 123 admin
مسابقه پیش بینی فوتبال استقلال-آلومینیوم 1 695 admin
ثبت نام براي مديريت بخش هاي انجمن 0 82 admin
AAS بازدید : 102 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا با جدال رئال مادريد و منچسترسيتي، قهرمان ليگ‌هاي اسپانيا و انگليس و تقابل انديشه‌هاي مربيان بزرگ پرتغالي و ايتاليايي‌ آغاز خواهد شد.


    فردا شب (سه‌شنبه) اولين سري از اين پيکارها با انجام 8 ديدار در چهار گروه نخست انجام خواهد شد. البته دو ديدار از پيکارها اختصاص به گروهي دارد که قهرمان‌هاي ليگ هلند و اسپانيا را مقابل فاتحان ليگ‌هاي آلمان و انگليس قرار مي‌دهد. اتفاقي که باعث توجه زياد علاقمندان در سراسر جهان خواهد شد.


در گروه A پاري‌سن‌ژرمن فرانسه در ورزشگاه پارک دوپرنس پاريس به استقبال از ديناموکيف اوکراين خواهد شتافت. در حالي که ديناموزاگرب کرواسي در وزرشگاه ماکسيمير پذيراي پورتو پرتغال مي‌شود.


درگروه B مون‌پليه، قهرمان فصل گذشته لوشامپيونه با آرسنال انگليس ديدار خواهد کرد. در اين جدال رويارويي تيمي از فرانسه (مون‌پليه) با مربي فرانسوي شهر لندن (آرسن ونگر) در نوع خود جالب خواهد بود.


همزمان با اين پيکار المپيايکوس يونان به استقبال از شالکه آلمان خواهد رفت.


از گروه C آ.ث‌ميلان ايتاليا در خانه نقشه پيروزي و کسب سه امتياز مقابل اندرلشت بلژيک در ورزشگاه سن‌‌سيرو را خواهد کشيد. ضمن آنکه مالاگا اسپانيا پذيراي زنيت سن‌پترزبورگ از روسيه خواهد شد.


در گروه D انتظار‌ دوستداران دنياي توپ گرد به پايان خواهد رسيد و  4 تيمي که در پايان فصل گذشته به مقام قهرماني ليگ‌هاي آلمان، هلند،‌ اسپانيا و انگليس رسيدند، مقابل هم قرار مي‌گيرند. در ورزشگاه زيگنال ايندونا پارک، بورسيادورتموند که فصل گذشته بالاتر از بايرن‌مونيخ به مقام قهرماني بوندس‌ليگا رسيد،  ميزبان فاتح ليگ هلند«اردي ويزه»‌ يعني آژاکس آمستردام خواهد شد.


در جدالي ديگر رئال مادريد اسپانيا که در اواخر بهار گذشته بالاتر از آبي و اناري‌پوشان بارسلونا، مقام نخست لاليگا را کسب کرد، ميزبان منچسترسيتي، فاتح ليگ برتر انگليس است. در اين جدال تقابل ستارگان کهکشاني‌ سفيد پوشان مادريدي همچون کريستيانو رونالدو، کريم بن‌زما، مسعود اوزيل، ايگواين و ... با نامدار‌ان «آبي‌ آسماني»‌ شهر منچستر يعني کارلوس توز، يحيي توره، ونسان کمپاني، سمير نصري، ادين ژکو و ... ديدني است.


از آن ديدني‌تر تقابل انديشه‌هاي خوزه مورينيو (رئال) با «روبرتو مانچيني»‌ (من‌سيتي) خواهد بود. دو مربي که فصل گذشته ايده‌هاي خود را در تيم تحت رهبري خويش جا انداخته و به مقام نخست رسيدند و اکنون سوداي کسب مقامي مهم‌تر همچون ليگ قهرمانان اروپا را در نظر دارند.



AAS بازدید : 104 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

 


تيم فوتبال سپاهان فردا در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الاهلي عربستان مي‌رود.


    فردا (چهارشنبه) ديدارهاي رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا انجام مي‌شود که در مهم‌ترين مسابقه سپاهان از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر ميزبان الاهلي عربستان است.


اين دو تيم در اوايل سال جاري ميلادي دو بار در مرحله گروهي برابر يکديگر صف‌آرايي کردند که در ورزشگاه عبدالله فيصل به تساوي يک بر يک رسيدند اما در ديدار برگشت سپاهان موفق به کسب برد 2 بر يک در اصفهان شد.


شاگردان کرانچار در صورت برتري در دو ديدار رفت و برگشت به جمع 4 تيم برتر راه پيدا مي‌کنند. مسابقه برگشت سه شنبه 11 مهر در عربستان برگزار مي‌شود.


در ديدارهاي ديگر اين مرحله آدلايد استراليا در خانه پذيراي بنيادکار ازبکستان است. الهلال عربستان در خانه اولسان هيونداي کره‌جنوبي به ميدان مي‌رود و گوانگژو چين ميهمان الاتحاد عربستان خواهد بود.

AAS بازدید : 77 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

چلسي فاتح فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا 116 روز پس از قهرماني در مونيخ براي دفاع از مقام خويش گام به ميدان مي‌‌‌گذارد.


   اولين سري از پيکارهاي مرحله گروهي فصل جديد اين رقابت‌ها فردا شب (چهارشنبه) با انجام 8 بازي به پايان مي‌رسد که در اين ميان چلسي، حريف قدرتمند انگليسي 116 روز پس از پيروزي بر بايرن‌ آلمان در ورزشگاه آليانس‌آره‌نا مونيخ و رسيدن به مقام نخست، با پذيرايي از حريف خود (يوونتوس ) آماده دفاع از افتخاري که کسب کرد، خواهد شد.


اين اتفاق در حالي است که بايرن‌مونيخ، فيناليست فصل قبل نيز رقابت بر سر عنوان از دست رفته را در فصلي تازه شروع خواهد کرد.


* گروه E:


در اين گروه  شاختار دونتسک اوکراين در ورزشگاه «دونباس» ميزبان نوردس‌جلادند دانمارک خواهد شد. اما چلسي، همان گونه که گفته شد، در استمفوردبريج، ورزشگاه خانگي‌اش به استقبال از يوونتوس معروف به «بانوي پير»، حريف پر قدرت و صاحب سبک ايتاليايي خواهد شتافت.


دو تيم در گذشته 3 مرتبه با يکديگر روبه رو شده‌اند که دو بازي از آن در چارچوب ليگ قهرمانان بوده و در اين بين چلسي يک برد کسب کرده و يک بازي نيز به تساوي منجر شده است.


يکبار نير دو تيم در سال 2002 در ديداري دوستانه و در قالب جام موراتي در تورين به مصاف هم رفتند که در وقت قانوني به تساوي رسيدند اما در ضربات پنالتي يووه برنده شده است.


* گروه F


در اين گروه بايرن، فيناليست فصل گذشته اين بازي‌ها در خانه پذيراي والنسيا اسپانيا است.


اف.ث‌بات بلاروس هم راهي ورزشگاه متروپل خواهد شد تا با ليل، تيم سوم فصل گذشته ليگ فرانسه و قهرمان دو فصل قبل لوشامپيونه ديدار کند.


*گروهG :


بارسلونا اسپانيا پس از آنکه فصل گذشته در اين جام به افتخاري نرسيد، اولين قدم را بر رسيدن به افتخاري تازه برمي دارد. اين اتفاق در ورزشگاه نيوکمپ روي مي‌دهد که آبي و اناري پوشان ميزبان تيم سختکوشي به اسم اسپارتاک مسکو از روسيه هستند. ضمن آنکه بر خلاف سال‌هاي اخير «پپ گوارديولا» مربي نامي خود را در خدمت ندارند و با کمک «تيتو ويلانووا» دنبال افتخار‌هاي جديدي مي‌گردند.


ديگر جدال اين گروه به مصاف سلتيک اسکاتلند با بنفيکا پرتغال اختصاص دارد.


* گروه H:


در اين گروه منچستريونايتد در ورزشگاه خانگي خود «اولدترافورد» از گالاتاسراي ترکيه پذيرايي مي‌کند.


تيم انگليسي که امسال ستارگاني همچون روبين فان پرسي هلندي و شينجي کاگاوا ژاپني را جذب کرده، از همين بازي نخست در جست‌وجوي کسب امتياز و رسيدن به مراحل حذفي و در نهايت بازي فينال در خردادماه سال آينده است.


جدال ديگر اين گروه رويارويي اسپورتينگ براگا پرتغال با کلوژ روماني است

AAS بازدید : 100 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

 


مرد سال فوتبال جهان با 6 گل زده در 4 بازي لاليگا در رتبه دوم بهترين گلزنان اروپا قرار گرفته اما در اين ميان اثري از گلزن پرتغالي نيست.


  با انجام پيکارهاي اين هفته ليگ‌هاي اروپايي، تازه‌ترين فهرست گلزنان ممتاز فصل جاري توسط يوفا انتشار يافت که بر اساس آن ليونل مسي در رده دوم جاي گرفته است. اما نامي از کريستيانو رونالدو در اين جمع ديده نمي‌شود.


مسي پس از سپري شدن 4 بازي لاليگا 6 گل به ثمر رسانده است. بازيکن برتر جهان از آرژانتين اکنون در اين فهرست پس از جوزي آلتيدور،‌ مهاجم کم سن و سال و تازه‌ملي پوش شده هلند که در خدمت تيم آلکمار است،‌ قرار گرفته است.


آلتيدور با 7 گل زده صاحب رده نخست است و اعجوبه «پرافتخار» بارسا در رده دوم جاي دارد. اما کريستيانو رونالدو که تا سه هفته قبل خود را شايسته‌ترين فرد براي کسب عنوان بهترين بازيکن قاره مي‌دانست،‌ در ليگ اسپانيا بخاطر بحران نزد کهشکاني‌ها، 2 گل زده و در اين فهرست جايي ندارد.


در رده سوم اين فهرست ‌زلاتان ايبراهيموويچ، مهاجم فصل گذشته آ.ث‌ميلان حاضر است.


وي که تابستان سال جاري از کالچو خارج و به ليگ فرانسه «لوشامپيونه»‌ وارد شد، 5 گل در 4 بازي به ثمر رسانده است.


اين اتفاق در حالي است که دو بازيکن ديگر به اسامي کارلوس باکا عضو بروژ بلژيک و اميد بلولوت از گالاتاسراي ترکيه هر يک شرايط گل زده و تعداد بازي مشابه با مهاجم سوئدي پاريسي‌ها داشته، ‌از اين رو هم‌رتبه با وي هستند و بطور مشترک در رده سوم جاي دارند.


همين وضعيت در مورد ليور رافائلف از بروژ بلژيک و ابراهيم ايبو ساوانه از هورله لوين بلژيک به چشم مي‌خورد که  5 گل زده در 6 بازي در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.


در پله نهم اين جدول نيز روبين فان پرسي شرايطي مشابه از نظر گلزني و تعداد مسابقه با ميچو ،‌بازيکن سوانسي ولز و کالو اوچه، ستاره تيم کاظم‌پاشا ترکيه دارد.


مهاجم هلندي (فان‌پرسي) در 4 بازي 4 گل زده و بطور مشترک در کنار دو ستاره ديگر قرار گرفته است.


*اين فهرست به شرح زير است:


1- جوزي آلتيدور، آلکمار هلند، 22 ساله، 7 گل زده در 5 بازي


2- ليونل مسي،‌ بارسلونا اسپانيا، 25 ساله، 6 گل زده در 4 بازي


3- زلاتان ايبراهيموويچ، پاري‌سن‌ژرمن فرانسه، 30 ساله، 5 گل زده در 4 بازي


3-کارلوس باکا، بروژ بلژيک، 26 ساله، 5 گل زده در 4 بازي


3-اميد بولوت، گالاتاسراي ترکيه، 29 ساله، 5 گل زده در 4 بازي


6-ليور رافائلف، بروژ بلژيک، 26 ساله، 5گل زده در 6 بازي


6-ابراهيم ايبو ساوانه، هورله لوين بلژيک، 26 ساله ، 5 گل زده در 6 بازي


8- مصطفي جارجو، مون بلژيک، 26 ساله، 5 گل زده در 7 بازي


9-روبين فان پرسي، منچستريونايتد انگليس، 29 ساله، 4 گل زده در 4 بازي


9-ميچو، سوانسي ولز، 26 ساله، 4 گل زده در 4 بازي


9- کالو اوچه، کاظم‌پاشا ترکيه، 4 گل زده در 4 بازي

AAS بازدید : 88 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

حسين عسکري ليست داوران و کمک داوران بين المللي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي آقايان و بانوان در سال 2013 ميلادي که توسط اعضاي کميته داوران به تصويب رسيد را اعلام کرد.


   به گزارش سايت رسمي فدراسيون، اعضاي کميته داوران در جلسه روز دوشنبه 20 شهريور ماه پس از سه ساعت بحث و تبادل نظر در خصوص معرفي داوران و کمک داوران بين المللي با توجه به عملکرد آنان در فصل قبل و جاري و همچنين سياست هاي کنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا  مبني بر جوانگرايي و با هدف ايجاد انگيزه  براي داوران و جامعه داوري به گونه اي که اين احساس به وجود آيد که کميته داوران به طور کامل عملکرد آنها را زير نظر داشته و داوراني که شايستگي کامل را داشته  باشند در ليست بين المللي قرار مي گيرند و بالعکس کساني که نتوانند خواسته کميته داوران را بر آورده کنند جاي خود را به داوران جوان و آينده دار خواهند داد.

عسکري در ادامه بيان کرد: با توجه به مراتب فوق و سياست هاي ذکر شده تغييرات عمده اي در ليست بين المللي صورت گرفت که نمونه آن موعود بنيادي فر و حسن اکرمي که در طرح توسعه و پيشرفت داوري آسيا 4 سال متوالي در کلاسهاي کنفدراسيون فوتبال آسيا شرکت داشته اند و با توجه به موفقيت هاي انان در کلاس هاي مختلف و همچنين عملکرد فني و شرايط سني بسيار مناسب (26 و 27 سال)، براي اولين بار در کشور به ليست داوران بين المللي معرفي شدند. اميدوارم بااتکال به خداوند متعال داوران معرفي شده و ساير داوران کشور در جهت توسعه و پيشرفت کيفي داوري و رقابت با داوران ساير کشورهاي آسيايي موفق و سربلند باشند.

در ادامه عسکري از ديدگاه و نگرش اعضاي کميته داوران مبني بر توجه به سياست هاي فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا در خصوص آينده نگري و توسعه کيفي داوري تشکر و قدرداني کرد.

عسکري در ادامه ليست داوران را بدين ترتيب اعلام کرد:


*داوران بين المللي فوتبال آقايان:

عليرضا فغاني-محسن ترکي-سعيد مظفري زاده-اشکان خورشيدي-محمدرضا اکبريان-موعود بنيادي فر-حسن اکرمي


*کمک داوران بين المللي فوتبال آقايان:

حسن کامراني فر-رضا سخندان-محمدرضا ابوالفضلي-محمدرضا منصوري-بابک داوري-عليرضا کهوري-سعيد علي نژاديان-رسول فروغي-سجادي طوري


*داوران بين المللي فوتسال آقايان:

عليرضا سهرابي-محمود رضا نصيرلو-وحيد عرض پيما-عبدالحميد باقري


*داوران بين المللي فوتبال ساحلي آقايان:

سيد رامين حقيقي زاده-فرشيد حقيقت جو-علي شريفات-ابراهيم اکبر پور


*داوران بين المللي فوتبال بانوان:

سلطنت نوروزي-شيوا ياري-سرور ساعدي


*کمک داوران بين المللي فوتبال بانوان :

انسيه خباز مافي-معصومه شکوري-بهناز حسيني نقوي- سمانه محسني کياسري


*داوران بين المللي فوتسال بانوان :

مريم پورجعفريان-فاطمه کمندي-مهديه رشيدي رنجبر


  وي در پايان گفت: از محسن ترکي تشکر و قدرداني مي کنم چرا که براي حمايت از موفقيت جامعه داوري شخصا پيشنهاد دادند که به دليل حضور فغاني در ليست داوران کانديداي حضور در جام جهاني 2014 برزيل، وي به عنوان نفر اول در ليست قرار گيرد.


AAS بازدید : 79 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: شايعه تغيير در کادر فني صحت ندارد و هيچ مربي جديدي به تيم ملي اضافه نمي‌شود.


 کارلوس کي‌روش در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد شايعه حضور يک مربي جديد ايراني به کادر فني تيم ملي اظهار داشت: من از کادر فني تيم ملي رضايت کامل دارم. آنها سرشار از انگيزه هستند و روي کارشان تمرکز زيادي دارند و من به آنها اعتماد کامل دارم. شايعه‌ اضافه شدن يک مربي به کادرفني تيم ملي صحت ندارد و هيچ مربي جديدي به ما اضافه نمي‌شود. کادرفني با همين نفرات و با تمام قوا به کارش ادامه خواهد داد.

سرمربي تيم ملي ايران در مورد جلسه‌اش با علي کفاشيان قبل از ترک ايران، گفت: جلسه‌اي که با کفاشيان داشتم مربوط به امور تيم ملي و نحوه آماده سازي تيم قبل از بازي مهم با کره جنوبي بود. با توجه به اينکه من مجبور بودم براي حضور در دادگاه ايران را ترک کنم در مورد مسايل تيم ملي بايد چند تصميم اساسي در مورد اردو و برنامه‌هاي تيم ملي مي‌گرفتيم و با رئيس فدراسيون در اين زمينه صحبت کردم.

کي‌روش در مورد دليل لغو مسابقه دوستانه با کره‌شمالي،گفت: تيم ملي 7-8 بازيکن مصدوم دارد و با توجه به اين همه بازيکن مصدوم نمي‌خواستم قبل از بازي با کره جنوبي، يک بازي سخت با کره شمالي انجام شود. اين بازي دوستانه لغو نشده بلکه به تعويق افتاده و در زمان ديگري برگزار خواهد شد. من نمي‌خواستم قبل از بازي با کره جنوبي ريسک کنم و بازي سنگيني مقابل کره شمالي داشته باشيم.

وي تصريح کرد: با تمام توان و قدرت مي‌خواهيم مقابل کره جنوبي بازي کنيم و بازيکنان و مربيان تيم ملي براي اين ديدار سرشار از انگيزه هستند تا نتيجه‌ دلخواه را از اين بازي بگيريم.



AAS بازدید : 86 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 


مدير عامل باشگاه داماش با بيان اينکه دليل اخراج هرندي فني نبوده، گفت: طي سي سالي که در فوتبال هستم نديده بودم که پيش از آغاز بازي و در اتوبوس سرمربي با مشت به دهان سرپرست زده و دو طرف مقابل چشم بازيکنان علاوه بر درگيري فيزيکي به يکديگر فحاشي کنند.


   امير عابديني در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلايل شکست سنگين 6 بر يک تيم داماش مقابل فجرسپاسي و آخرين وضعيت کادر فني اين تيم ضمن بيان مطبل فوق گفت: متاسفانه طي سي سالي که من در فوتبال حضور دارم نديده بوديم که پيش از يک بازي رسمي ليگ سرمربي يک تيم و سرپرست آن در اتوبوس تيم درگيري فيزيکي پيدا کنند و سرمربي در مقابل چشم بازيکنان و ساير اعضاي کادر فني با مشت به دهان سرپرست تيم بزند و دو طرف نسبت به يکديگرفحاشي کنند.


 وي در همين خصوص افزود: متاسفانه اين درگيري به دليل اختلاف نظر بچه گانه بين اين دو نفر مبني بر اينکه به دو بازيکن اجازه بدهند که شب به خانه بروند يا همراه تيم باشند، اتفاق افتاد. در حال حاضر من در حال بررسي اين موضوع هستم و به همين دليل اجازه نداده ام که اين دو نفر در تمرين امروز اين تيم شرکت کنند.


مديرعامل باشگاه داماش تاکيد کرد: برخلاف آنچه که برخي از رسانه ها اين تصميم من را مربوط به شکست سنگين 6 بر يک تيم دانسته اند اين موضوع ربطي به تصميم اخير من براي جلوگيري از حضور سرمربي و سرپرست تيم در تمرينات نبوده است.


عابديني خاطرنشان کرد: هر چند که معتقدم اين درگيري پيش از بازي با فجر باعث شده تمرکز بازيکنان ما بهم خورده و روحيه آنها تا حدود زيادي تخريب شود. من فکر مي کنم دليل اصلي شکست سنگين تيم ما مقابل فجر و افت کيفي بازيکنان در اين بازي همين درگيري باشد.


عابديني با اعلام اينکه تا روز سه شنبه اين موضوع را مورد بررسي قرار داده و قصد دارد با هرندي خداحافظي کند، تاکيد کرد: من پس از وقوع اين اتفاقات مذاکرات خود را با سه گزينه داخلي و خارجي آغاز کرده ام و تا روز سه شنبه سرمربي جديد تيم را معرفي خواهم کرد و هم گزينه ايراني و هم خارجي شانس يکساني دارند.

AAS بازدید : 86 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا با جدال رئال مادريد و منچسترسيتي، قهرمان ليگ‌هاي اسپانيا و انگليس و تقابل انديشه‌هاي مربيان بزرگ پرتغالي و ايتاليايي‌ آغاز خواهد شد.


    فردا شب (سه‌شنبه) اولين سري از اين پيکارها با انجام 8 ديدار در چهار گروه نخست انجام خواهد شد. البته دو ديدار از پيکارها اختصاص به گروهي دارد که قهرمان‌هاي ليگ هلند و اسپانيا را مقابل فاتحان ليگ‌هاي آلمان و انگليس قرار مي‌دهد. اتفاقي که باعث توجه زياد علاقمندان در سراسر جهان خواهد شد.


در گروه A پاري‌سن‌ژرمن فرانسه در ورزشگاه پارک دوپرنس پاريس به استقبال از ديناموکيف اوکراين خواهد شتافت. در حالي که ديناموزاگرب کرواسي در وزرشگاه ماکسيمير پذيراي پورتو پرتغال مي‌شود.


درگروه B مون‌پليه، قهرمان فصل گذشته لوشامپيونه با آرسنال انگليس ديدار خواهد کرد. در اين جدال رويارويي تيمي از فرانسه (مون‌پليه) با مربي فرانسوي شهر لندن (آرسن ونگر) در نوع خود جالب خواهد بود.


همزمان با اين پيکار المپيايکوس يونان به استقبال از شالکه آلمان خواهد رفت.


از گروه C آ.ث‌ميلان ايتاليا در خانه نقشه پيروزي و کسب سه امتياز مقابل اندرلشت بلژيک در ورزشگاه سن‌‌سيرو را خواهد کشيد. ضمن آنکه مالاگا اسپانيا پذيراي زنيت سن‌پترزبورگ از روسيه خواهد شد.


در گروه D انتظار‌ دوستداران دنياي توپ گرد به پايان خواهد رسيد و  4 تيمي که در پايان فصل گذشته به مقام قهرماني ليگ‌هاي آلمان، هلند،‌ اسپانيا و انگليس رسيدند، مقابل هم قرار مي‌گيرند. در ورزشگاه زيگنال ايندونا پارک، بورسيادورتموند که فصل گذشته بالاتر از بايرن‌مونيخ به مقام قهرماني بوندس‌ليگا رسيد،  ميزبان فاتح ليگ هلند«اردي ويزه»‌ يعني آژاکس آمستردام خواهد شد.


در جدالي ديگر رئال مادريد اسپانيا که در اواخر بهار گذشته بالاتر از آبي و اناري‌پوشان بارسلونا، مقام نخست لاليگا را کسب کرد، ميزبان منچسترسيتي، فاتح ليگ برتر انگليس است. در اين جدال تقابل ستارگان کهکشاني‌ سفيد پوشان مادريدي همچون کريستيانو رونالدو، کريم بن‌زما، مسعود اوزيل، ايگواين و ... با نامدار‌ان «آبي‌ آسماني»‌ شهر منچستر يعني کارلوس توز، يحيي توره، ونسان کمپاني، سمير نصري، ادين ژکو و ... ديدني است.


از آن ديدني‌تر تقابل انديشه‌هاي خوزه مورينيو (رئال) با «روبرتو مانچيني»‌ (من‌سيتي) خواهد بود. دو مربي که فصل گذشته ايده‌هاي خود را در تيم تحت رهبري خويش جا انداخته و به مقام نخست رسيدند و اکنون سوداي کسب مقامي مهم‌تر همچون ليگ قهرمانان اروپا را در نظر دارند.



AAS بازدید : 111 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 


با امضاء اعضاي هيئت مديره پرسپوليس مالکي رئيس جديد هيئت مديره اين باشگاه شد.


  به گزارش خبرگزاري فارس، پس از انصراف محمد رويانيان و مهدي تاج از پذيرش سمت رياست هيئت مديره باشگاه پرسپوليس، مسئولان وزارت ورزش تصميم گرفتند نفر ديگري را به عنوان رئيس هيئت مديره پرسپوليس معرفي کنند، از همين رو صورت‌جلسه‌اي تنظيم و با امضاي اعضاي هيئت مديره فداحسين مالکي به عنوان رئيس جديد هيئت مديره پرسپوليس انتخاب شد.


وي به زودي حکم خود را از وزارت ورزش دريافت خواهد کرد. اين صورت‌جلسه در حال حاضر نزد وزير ورزش و جوانان براي زدن حکم نهايي است.



AAS بازدید : 75 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (1)

نتايج هفته چهارم ليگ برتر انگليس


در 7 مسابقه از هفته چهارم ليگ برتر انگليس، آرسنال و منچستريونايتد برابر حريفان به پيروزي پرگل رسيدند.


 هفته چهارم ليگ برتر انگليس با انجام  7 مسابقه آغاز شد. در مهم‌ترين بازي‌ها منچستريونايتد و آرسنال برابر حريفان به برتري پرگل رسيدند و منچسترسيتي و چلسي متوقف شدند.

نتايج بازي‌ها به شرح زير است؛

نوريچ صفر  - وستهام صفر

آرسنال  6 -  ساوتهمپتون يک

گل: هيوويلد(11)، پودولسکي(31)،ژروينهو (35)، سيلن(38)  و ژروينهو (75)، ولکات (89) براي آرسنال، فاکس 45 براي ساوتهمپتون

استون‌ويلا  2-   سوانسي صفر

گل‌ها: لاتون(16)، بن تک(88)

فولام 3 -  وست برومويچ صفر

گل: برباتوف (32و 45)، سيدول (89)

اخراج: اودم وينگ در دقيقه 38 از وست برومويچ

منچستريونايتد 4-  ويگان صفر

گل: اسکولز(51)، هرناندز(64)، بوچر( 66) و پاول(78)

هرناندز در دقيقه 6 براي منچستر يک پنالتي را از دست داد.

کوئيزپارک رنجرز  صفر - چلسي صفر

استوک‌سيتي يک - منچسترسيتي يک

گل: کراوچ(15) براي استوک، گارسيا(35) براي سيتي

از ساعت 21 نيز دو تيم ساندرلند و ليورپول به مصاف يکديگر مي‌روند. ساير ديدارها يکشنبه و دوشنبه برگزار مي‌شود.



تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
سلام کابران گرامی به وبلاگ ورزش 3 خوش آمدید tel: aliakbar_sadegi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 177
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 667
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 736
  • بازدید ماه : 728
  • بازدید سال : 9,532
  • بازدید کلی : 216,660
  • کدهای اختصاصی