loading...
فوتبال ورزش3
جذب مدیر فوری به بخش انجمن سایت ...

توجه توجه توجه توجه توجه



با سلام به چند نفر مدیر نیازمندیم


جهت کار در سایت هرچه زود تر


با ما تماس بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خرید شارژ با قرعه کشی روزانه با 50% تخفیف به مناسبت پیروزی انقلاب 0 37 admin
تراکتور‌سازي مقابل الجيش قطر قرمز مي‌پوشد 0 120 admin
فقث 0 104 mahmad
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 3 453 hasan
جدول پخش مسابقات از tv از تاریخ 29 به بعد>>>>>>> 1 339 sadegh1390
باشگاه رئال مادرید 1 449 admin
مدیریت محترم باشگاه تراکتور سازی تبریز 0 189 siamak
چت روم اختصاصی ورزش ۳ 0 130 admin
سردار جعفری استعفا داد 0 212 admin
بررسي بازي‌هاي مرحله يک‌هشتم جام‌حذفي 0 159 admin
اعلام برنامه هفته بيست ويکم تابيست وسوم ليگ 0 157 admin
اعلام برنامه مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي 0 206 admin
مجيدي پس از 81 روز به استقلال بازگشت 0 175 admin
جدول پخش زنده از شبکه 3 0 979 admin
ذوب آهن و گهردورود هم صعود کردند 0 117 admin
پيروزي پرگل استقلال برابر سايپاي 10نفره 0 173 admin
صعود داماش و نفت آبادان و حذف پيکان 0 98 admin
نتايج هفته سيزدهم ليگ برتر فوتسال 0 107 admin
جلسه رويانيان و ژوزه برگزار شد 0 134 admin
ميلان 3 – رجينا صفر: ميلان به يوونتوس رسيد 0 125 admin
مسابقه پیش بینی فوتبال استقلال-آلومینیوم 1 697 admin
ثبت نام براي مديريت بخش هاي انجمن 0 83 admin
AAS بازدید : 103 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 

 

1391/06/25    18:30
نتیجه نهایی
ذوب آهن 2 - 1 فولاد
1391/06/25    18:30
نتیجه نهایی
فجر سپاسي 6 - 1 داماش گيلان
1391/06/25    18:35
نتیجه نهایی
صباي قم 1 - 0 گهر دورود
1391/06/25    18:45
نتیجه نهایی
ملوان 1 - 1 تراکتورسازي
1391/06/25    19:45
نتیجه نهایی
راه آهن 0 - 2 استقلال
AAS بازدید : 85 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (1)
 
 
نتیجه نهایی تیم ها
 
 
 
 
1391/06/25    18:30
نتیجه نهایی
ذوب آهن 2 - 1 فولاد
1391/06/25    18:30
نتیجه نهایی
فجر سپاسي 6 - 1 داماش گيلان
1391/06/25    18:35
نتیجه نهایی
صباي قم 1 - 0 گهر دورود
1391/06/25    18:45
نتیجه نهایی
ملوان 1 - 1 تراکتورسازي
AAS بازدید : 70 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با برتري قاطع 6 بر يک مقابل داماش گيلان به صدرجدول رده بندي ليگ برتر باشگاه هاي کشور صعود کرد.


شاگردان محمود ياوري در ورزشگاه دستغيب شيراز پذيراي داماش بودند و با ارائه نمايشي دلپذير برابر ميهمان خود به پيروزي 6 بر يک دست يافته و با صعود هشت پله اي در جدول رده بندي، صدرنشين شدند.

تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز که فصل خوبي را پشت سرمي گذارد در نيمه نخست عملکرد بسيار مطلوبي داشت و چهار بر يک از حريف خود پيشي گرفت.

در نيمه دوم نيز سپاسي به حملات خود ادامه داد و دو مرتبه ديگر دروازه ميهمان نگون بخت خود را گشود.

عباس محمدرضايي و جابر انصاري (هرکدام دوگل) و مهدي محمدنظري و سيدمحمدرضا حسيني براي فجرسپاسي گلزني کردند. تنها گل تيم داماش را نيز عليرضا جهانبخش به ارمغان آورد.

فجرسپاسي با اين پيروزي 14 امتيازي شد و با تفاصل گل بهتر نسبت به نفت تهران و سپاهان در صدرجدول رده بندي قرار گرفت و داماش با 9 امتياز در رتبه يازدهم باقي ماند.
AAS بازدید : 87 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

سرمربي مستعفي تيم فوتبال گهر زاگرس گفت: براي مربيگري در پرسپوليس بايد ابتدا با ژوزه صحبت کنم.


مهدي تارتار گفت: يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس تلفني با من تماس گرفت و مي‌خواست بداند حاضرم به عنوان دستيار در پرسپوليس کار کنم يا نه. من هم گفتم دوست ندارم در هيچ تيمي دستيار شوم اما بحث پرسپوليس فرق دارد.

وي ادامه داد: به خاطر پرسپوليس و هوادارانش و شخص رويانيان که براي اين تيم زحمت زيادي کشيده و اکنون اين تيم در جدول شرايط خوبي ندارد گفتم حاضرم با پرسپوليس کار کنم آن هم به شرطي که ابتدا با ژوزه جلسه‌اي داشته باشم و شرح وظايفم را به طور دقيق بدانم.

تارتار در مورد اينکه امکان دارد با پرسپوليس در اين فصل کار کند يا نه، گفت: نظراتم را به آن مسئول باشگاه پرسپوليس گفتم و قرار شد او اين حرف‌ها را منتقل کند اما ديگر خبري نشده است.

سرمربي مستعفي گهر در مورد اظهارات ژوزه در نشست خبري امروز که گفته بايد خودم دستيارم را انتخاب کنم، گفت: حرف او کاملا درست است. ژوزه حق دارد دستيارش را انتخاب کند زيرا در نهايت من بايد با ژوزه کار کنم و در زمين تمرين برنامه را از او بگيرم. ژوزه مربي بزرگي است و پرسپوليس هم تيم بزرگي است، دستياري در پرسپوليس دست‌کمي از سرمربيگري در تيم‌هاي ديگر ليگ برتر ندارد. من هم بخاطر هواداران و پرسپوليس و شخص رويانيان چنين پيشنهادي را قبول کرده بودم.

سرمربي مستعفي تيم گهر زاگرس در مورد اينکه وضعيتش با اين باشگاه به کجا رسيد، گفت: از مسئولان گهر زاگرس خواستم 20 درصد از مبلغ قرارداد بازيکنان و مربيان را پرداخت کنند و براي جذب دو بازيکن هم پول فراهم کنند زيرا 8 بازيکن از تيم گهر جدا شده‌اند که شماري از آنها بخاطر مشکلات مالي از تيم رفته‌اند. براي گهر زحمت کشيده‌ام و دوست ندارم اين تيم را به حال خود رها کنم اما بايد شرايط مالي را براي پرداخت مطالبات بازيکنان و همچنين جذب بازيکنان جديد را فراهم کنند.



AAS بازدید : 100 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 


تيم فوتبال ملوان و تراکتورسازي به نتيجه تساوي رضايت دادند.


 ديدار دو تيم ملوان و تراکتورسازي از ساعت 18:45 در ورزشگاه تختي انزلي و در حضور بيش از 10 هزار تماشاگر برگزار شد که با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

جلال رافخايي در دقيقه 23 از روي نقطه پنالتي براي ملوان گلزني کرد و قاسم دهنوي در دقيقه 46 گل تراکتورسازي را به ثمر رساند.

محسن ترکي داور مسابقه به عقيل اعتمادي، مرتضي اسدي و فلاويو لوپز از تراکتورسازي و بابک پورغلامي از ملوان کارت زرد نشان داد.

زارع که کاپيتان ملوان در اين بازي بود در دقيقه 69با دريافت کارت زرد دوم اخراج شد.

با اين تساوي ملوان و تراکتورسازي هر دو 13 امتيازي شدند.



AAS بازدید : 88 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 


اسامي بازيکنان خط خورده پرسپوليس براي ديدار با نفت تهران مشخص شد.


 تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته هفتم ليگ برتر از ساعت 19:45 فردا در ورزشگاه آزادي ميزبان نفت تهران است. پس از تمرين امروز ژوزه نام چند بازيکن را از ليست اين تيم خط زد.

علي عسگر به دليل محروميت، فشنگچي، پولادي، قاضي، رضايي به دليل مصدوميت، داستاني، کنعاني، احمدزاده، اسماعيل‌زاده و سيف الهي به دليل مسائل فني از ليست خط خوردند.

* در اتفاقي عجيب و جالب پس از تمرين امروز فردي ناشناس در تمرين پرسپوليس حضور پيدا کرد. او با برخي از اعضاي کادر فني و بازيکنان به گفت‌وگو کرد. اين فرد اعلام کرد اطلاعاتي از تيم نفت تهران دارد که با ارائه آنها به کادر فني پرسپوليس قطعا قرمزپوشان در بازي فردا مقابل نفت به پيروزي خواهند رسيد.

اين فرد خيلي سعي کرد با ژوزه گفت‌وگو کند اما به دليل ازدحام هواداران در بيرون ورزشگاه موفق به اين کار نشد. وي با پيشنهاد بازيکنان سعي داشت با سعيد شيريني سرپرست تيم ديدار داشته باشد که موفق به اين کار نشد.

وي سپس شماره تلفن خود را به مسئولان ورزشگاه درفشي‌فر داد و به آنها اعلام کرد اگر دوست دارند پرسپوليسي‌ها در بازي فردا برنده باشند حاضر است اطلاعات خود را به آنها بدهد.



AAS بازدید : 98 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 


اعضاي تيم فولاد به قضاوت ديدار تيمشان با ذوب‌آهن به شدت اعتراض کردند.


 تيم هاي ذوب آهن و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هشتم ليگ برتر به مصاف هم رفتند که اين ديدار با برتري 2 بر يک ذوب آهن به پايان رسيد.

در زير حاشيه اين ديدار را مي‌خوانيد.

* رسول کربکندي در ابتداي بازي از سوي هواداران ذوب آهن تشويق شد.

* سپهر حيدري سمت نيمکت فولاد رفت. او زماني که نعيم سعداوي در پرسپوليس به عنوان مربي کار مي کرد حضور داشت. به همين دليل قبل از شروع بازي با مربي فولاد خوش و بش کردند.

*ارشاد يوسفي قبل از شروع بازي به سمت نيمکت ذوب آهن رفت.

* اسماعيل شريفات در دقيقه 52 براي فولاد گل زد که داور به دليل آفسايد آن را مردود اعلام کرد. فولادي ها به دليل اين اتفاق به داور اعتراض کردند.

*بعد از به ثمر رسيدن گل دوم ذوب آهن، فرکي و سعداوي معتقد بودند اين گل در شرايط آفسايد به ثمر رسيده است. به همين دليل به شدت اعتراض داشتند و حتي وارد زمين شدند.

*بعد از گل، فولادي ها با عصبانيت کار را دنبال مي کردند که همين مساله باعث شد بختيار رحماني و پيام صادقيان در يک صحنه باهم درگيري فيزيکي پيدا کنند. داور به هر دو بازيکن کارت زرد نشان داد.

*بعد از پايان بازي اعضاي کادر فني فولاد اعتراض شديدي به قضاوت داور داشتند به همين خاطر وارد زمين شدند و به شدت به داور اعتراض کردند. تيم داوري با اسکورت نيروي انتظامي به رختکن رفتند.



AAS بازدید : 84 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

سرمربي استقلال به پنالتي تيم راه آهن به شدت اعتراض کرد و گفت: اگر پنالتي درست باشد مربيگري را کنار مي‌گذارم.


   امير قلعه‌نويي در دقيقه 36 مسابقه به شدت به پنالتي اعلام شده به سود راه آهن معترض بود و رو به ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال گفت: اگر اين پنالتي درست باشد من مربيگري را کنار مي‌گذارم.

* آرش برهاني بعد از گلزني به سمت حميد بابازاده مربي دروازه‌بانان استقلال رفت و گلش را به او تقديم کرد و بابازاده را در آغوش گرفت.

*شماري از هواداران استقلال به عليرضا فغاني داور مسابقه اعتراض کردند و يکي از هواداران از سوي پليس دستگير شد.

* سر ميثم حسيني و فرزاد آشوبي دو بازيکن استقلال و راه آهن پس از برخورد با يکديگر شکست. اين صحنه‌اي بود که داور پنالتي اعلام کرد.

نيمه اول با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.
AAS بازدید : 94 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

کاپيتان تيم فوتبال ملوان انزلي و بازيکن پرتغالي تراکتورسازي بر سر رعايت بازي جوانمردانه درگيري لفظي پيدا کردند.


  در نيمه اول بازي ملوان و تراکتورسازي سرگئي پاشنکو دروازه‌بان تيم ملوان دچار مصدوميت شد. بازيکنان ملوان از بازيکنان تراکتورسازي خواستند توپ را به بيرون بزنند اما فلاويو لوپز بازيکن پرتغالي به اين درخواست توجهي نکرد و همچنان به بازي ادامه داد. اين مسئله باعث اعتراض مازيار زارع به اين بازيکن شد.

بعد از اينکه بازيکنان تراکتورسازي توپ را به بيرون زدند درگيري لفظي بين زارع و لوپز پيش آمد که در نهايت محسن ترکي داور مسابقه به هر دو بازيکن کارت زرد نشان داد. اين اتفاق باعث ناراحتي تماشاگران تراکتورسازي شد و آنها به داور اعتراض کردند که چرا به بازيکن تراکتورسازي کارت زرد نشان داد.

زارع در نيمه دوم اخراج شد.
AAS بازدید : 82 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

خيلي از بازيکنان ما جوان هستند و قطعا براي بازي با پرسپوليس استرس دارند.اين وظيفه من است که استرس آنها را تبديل به انگيزه کنم .


نفت تهران در حالي به مصاف پرسپوليس مي رود که صدرنشين ليگ برتر ايت و رقيبشان چندان شرايط مناسبي ندارد.

به گزارش گل،با اين حال هادي شکوري مدافع با سابقه نفت در مورد تقابل با پرسپوليس مي گويد:« بازي با اين تيم واقعا سخت است و آنها براي جبران مافات مي آيند. آمار نشان داده که پرسپوليس هميشه بعد از تعطيلات يک تيم ديگري مي شود.البته ما هم مثل پرسپوليس مصدوم و محروم داريم اما براي اينکه ثابت کنيم بدون دليل به صدر جدول نرسيده ايم فردا بهترين بازي خود را مقابل پرسپوليس انجام مي دهيم.»

او ادامه داد:«خيلي از بازيکنان ما جوان هستند و قطعا براي بازي با پرسپوليس استرس دارند.اين وظيفه من است که استرس آنها را تبديل به انگيزه کنم.بايد کاري کنم تا بازيکنان نفت بهترين استفاده را از توانايي هايي که دارند ببرند.»

از شکوري که قبلا پيراهن تيم ملي را بر تن کرده است در مورد بازي با لبنان سوال مي کنيم شکستي که هنوز هم باورش براي خيلي ها سخت است.او مي گويد:«اين شکست متعلق به تمام فوتبال ايران است.حتي بازيکناني هم عضو تيم ملي نيستند به خاطر اين شکست زير سوال هستند.ترکش باخت به لبنان به ما هم اصابت کرده است.من در جايگاه يک بازيکن شايد چيزهايي بگويم که خيلي ها ناراحت بشوند.اما يک سري از ملي پوشان بي انگيزه هستند،البته حق هم دارند.آنها وقتي مي بينند تحت هر شرايطي به تيم ملي دعوت مي شوند بايد هم انگيزه خودشان را از دست بدهند.»



تعداد صفحات : 16

درباره ما
Profile Pic
سلام کابران گرامی به وبلاگ ورزش 3 خوش آمدید tel: aliakbar_sadegi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 177
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 882
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,013
  • بازدید ماه : 2,234
  • بازدید سال : 11,038
  • بازدید کلی : 218,166
  • کدهای اختصاصی